Nr 2

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Dette er min nr 2. Er så spent og redd! Andre som har sånne følelser?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så masse!

Ja, det er masse følelser i sving da ja. Det er det jo uansett hvilken nummer i rekka barnet kommer. Men det er jo litt andre tanker når det er nummer to i forhold til den første ;)
 
Jaaa!! :p :O :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, kanskje mer enn første gangen. Samtidig så synes jeg nesten det er litt vemodig at lillejenta vår skal bli storesøster og at vi ikke lenger skal ha bare henne. Mange følelser i sving allerede nå, og bedre blir det nok ikke lenger ut i sv.skapet heller xsmile8 Men alt i alt, så gleder vi oss :)
 
Jepp! Og litt dårlig samvittighet på en måte, at hun må dele oppmerksomheten med noen. Men det er vel helt normalt å ha sånne tanker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Venter nr 3 nå. Men er veldig spent.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kan vel si Ja her jeg og :D
 
Bra vi er fler om det. Ser ikke for meg at lille gutten min skal bli storebror. Han har jo nettopp vært babyen min :p er så rart å tenke på ♡

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Mitt tredje <3 Jeg er mest bare bekymra.. Tror ikke helt på at det kommer en baby i desember :( vet det er viktig å tenke positivt, men jeg tenker at jeg har satt to helt friske og fine barn til verden, aldri hatt noen komplikasjoner eller noen ting.. Og det skremmer meg, for det skjer jo med "alle andre". Men jeg vet også at når jeg er gravid så blir jeg psyko paranoid. Tror at alt galt skal skje, med alle jeg er glad i.. Så, håper bare det er paranoiaen som spiller inn, og at så fremt jeg får se en levende baby på ul om 3 uker, så kan jeg begynne å glede meg :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Min nummer to også - med prøverør. Er redd men tenker at kroppen min vil dette og at det skal gå bra. Tror vi får en stolt storesøster - hun er veldig opptatt av babyer:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei. Har mine tanker ja. Spent og redd er nok riktig følelser. Men en ganske naturlig reaksjon for å forberede det nye inn i det eksisterende :)
 
Vi skal ha nr 3 :)
Har prøvd en stund på å bli gravid, så det er et ganske bevist valg.
MEN alikevell så hender det jeg tenker på hva i alle dager er det jeg gjør...!! 3 barn liksom, skal jeg klare det?? :p :p
Samtidig som jeg gleder meg og vet at barna kommer til å ha en utrulig stor glede av det =)
Travelt blir det nok de første årene men etter det så er jeg faktisk ferdig med småbarnstiden!!
Gleder meg til å nyte det siste svangerskapet og på det lille knøttet som ligger i magen :Heartred
 
Back
Topp