¤Ann¤
Flørter med forumet
Hei!
Jeg har begynt å tenke på om jeg skal ha baby nr 2, men jeg tenker på hvordan overgangen blir fra 1 til 2 :s
Så alle bekymringene man går med i et svangerskap ( er babyen frisk osv) Syns det er slitsomt å gå å tenke på alt sånt.
Livssituasjonen min nå, er at vi bor i en liten leilighet på 52 kvadrat og samboeren venter på svar på søknadene sine om å komme seg offshore. Han jobber i en butikk til så lenge og jeg er hjemme med sønnen min
Jeg vet at vi må flytte om vi skal ha en til og han må ha fått seg evt jobben han har søkt på.
Men jeg tenker at mye kan jo skje i løpet av de 9 månedene jeg går gravid, han må jo ha fått seg jobben da (forhåpentligvis) Og at vi har flyttet i et hus, eller en større plass og vi har jo veldig mye baby utstyr fra nr 1.
Det første: Hva tenkte dere på når dere vurderte baby nr 2?
Det andre: Hva ville dere ha gjort om dere var i min situasjon? Ville dere ha fått nr to, eller ventet til samboer har fått seg en bedre betalt jobb?
Tusen takk for alle svar på forhånd
Jeg har begynt å tenke på om jeg skal ha baby nr 2, men jeg tenker på hvordan overgangen blir fra 1 til 2 :s
Så alle bekymringene man går med i et svangerskap ( er babyen frisk osv) Syns det er slitsomt å gå å tenke på alt sånt.
Livssituasjonen min nå, er at vi bor i en liten leilighet på 52 kvadrat og samboeren venter på svar på søknadene sine om å komme seg offshore. Han jobber i en butikk til så lenge og jeg er hjemme med sønnen min
Jeg vet at vi må flytte om vi skal ha en til og han må ha fått seg evt jobben han har søkt på.
Men jeg tenker at mye kan jo skje i løpet av de 9 månedene jeg går gravid, han må jo ha fått seg jobben da (forhåpentligvis) Og at vi har flyttet i et hus, eller en større plass og vi har jo veldig mye baby utstyr fra nr 1.
Det første: Hva tenkte dere på når dere vurderte baby nr 2?
Det andre: Hva ville dere ha gjort om dere var i min situasjon? Ville dere ha fått nr to, eller ventet til samboer har fått seg en bedre betalt jobb?
Tusen takk for alle svar på forhånd