Nr 2

LinnTess

Blir kjent med forumet
Trodde man ikke trengte så mye når man venta nr 2. Men man gjør tydeligvis det! Lista blei ganske så lang. Kanskje fordi vi venter Jente denne gangen? Også er lillebror bare 15mnd. Trenger mye dobbelt.. Noen fler som venter tette?

Hei, så koselig:) Gratulerer med ei lita jente :) Venter vi også, og har en gutt som er akkurat blitt 7 mndr ... Så her blir det i underkant av 1 år... Blir å kjøpe mye nytt her også.. Gleder meg... Syntes det var utrolig gøy å kjøpe klær til lillegutt, masse kult..Capser, joggesko, kule bukser og t-skjorter osv... Men, denne gangen blir det mer koselig og rosa...
Er en skikkelig kjolejente selv, så blir kos å kle opp jenta etterhvert ;)

Hvor i landet kommer du ifra da?

Her er kommende storebror 16mnd., og han får også ei lita søster :) jeg har ikke helt funnet ut hva jeg trenger enda.. Eneste jeg har kjøpt til nå er ny seng :) yikes!

Her kommer gutt nummer to, så vi får brukt igjen det meste da de blir høstbarn begge to :) men det er stas å handle litt nytt da! Har kjøpt ny vogn selvom vi ikke trengte blant annet :-p og litt nye klær må han selvsagt få, får sikkert litt i gave og! Mye av det storebror hadde var arveklær, men vi kjøpte endel nytt til han og :)

blir 19 mnd mellom mine, har en gutt fra før og venter jente nå.
Blir endel vi må kjøpe, men mye av det er små ting jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt til storebror :P

Takk :) Vi gleder oss veldig til å få ei jente :) Blir en del rosa nå ja. Det blir også 19mnd mellom storebror og lillesøster her:) Vi bor nær Lillestrøm. Skal føde på Ahus? Hvor er du fra lennypenny?

Det har vi oppdaget også :p Selv om det blir 2 år og 2 måneder mellom.. "Kommer storesøster til å sove i den store senga si innen den tid, eller må vi ut å ha ny? Hvorfor kjøpte vi så mye rosa??" :p
Men veldig stas å handle inn litt igjen da :D

LinnTess skrev:
Takk :) Vi gleder oss veldig til å få ei jente :) Blir en del rosa nå ja. Det blir også 19mnd mellom storebror og lillesøster her:) Vi bor nær Lillestrøm. Skal føde på Ahus? Hvor er du fra lennypenny?

Aha, skal føde på Ahus jeg også:)
Jeg er ifra Oslo ... Lillestrøm er så koselig syntes jeg..Spesielt på sommeren :)

Blir litt allikevel gitt. Vi var så heldig å få låne en del når vi fikk storebror, som ikke er mulig denne gangen. Så er både små og store innkjøp som må gjøres denne gangen også.

Blir 2,5 år mellom våre og vi har niks nada til lillebror. Alt til storesøster er i rååååååsa og prinsesse stæsj overalt.
Har bestemt vi ikke gjør så mye utta innkjøpene første året, fått lånt mye klær og små div utstyr hos venner. Håper bare vi klarer det :p

Det blir 8 år mellom mine gutter. Men det er bedre seint enn aldri.
Han lille i magen er veldig velkommen, å vi gleder oss!

Back
Topp