Nr. 2

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Har litt dårlig samvittighet...

Har så vidt tid til å tenke på at jeg snart skal føde igjen.
Glemte å gå til legen i tre og en halv måned, glemmer at
det ikke er så lenge igjen når jeg bestiller flybilletter, har
ikke kjøpt inn noe nytt (utenom forrige uke kjøpte jeg to
rosa bodyer). Ja... Jeg har liksom bare den lille prinsen
min i tankene. Håper det endrer seg snart. Vil jo ikke bli
sånn mor som skiller på barna selv om den ene var veldig
etterlengtet og den andre kom sånn plutselig overraskende...

Fler som har det litt sånn?!?

Ja! Har liksom så god tid denne gangen.. Er litt redd for at jeg ikke skal bli like glad i babyen i magen som jeg er i gullgutten min. Veit egentlig at det ikke er tilfelle. Noen har jo 10 barn og er like glad i alle..[;)] Skjønner liksom ikke at det går ann å bli like glad i noen som jeg er i Ørjan..

Jepp. Har det akkurat likedan. forrige gang telte jeg dagene i svangerskapet, nå vet jeg nesten ikke hvilken uke jeg er i engang. Har ikke vert på svangerskapskontroll på over en måned, og sliter innimellom med følelser som at den nye babisen "kommer i veien" for Brage-mann. Men jeg tror jo at alt blir annerledes bare babisen blir født. Men dette svangerskapet kom veldig brått på, og det har tatt tid å fordøye at jeg skal ha en til så snart!

Jeg var litt sånn når datteren min var liten. Da var jeg jo ikke gravid, prøvde ikke heller, men tenkte jo på å få flere etterhvert.
Men noe jeg tenkte da, var at: Jeg har laget et barn som er perfekt, jeg kommer ikke til å få det igjen.

Nå tenker jeg helt annerledes. Jeg synes fortsatt at jenta mi er helt perfekt, men er sikker på at dette barnet blir like perfekt.

Det kommer sikkert dere til å tenke også, og bli like glad i nr. 2 som nr. 1.

Og jeg har også tatt det mye mer med ro denne gangen.[:)]

ORIGINAL: Lene83

Jepp. Har det akkurat likedan. forrige gang telte jeg dagene i svangerskapet, nå vet jeg nesten ikke hvilken uke jeg er i engang. Har ikke vert på svangerskapskontroll på over en måned, og sliter innimellom med følelser som at den nye babisen "kommer i veien" for Brage-mann. Men jeg tror jo at alt blir annerledes bare babisen blir født. Men dette svangerskapet kom veldig brått på, og det har tatt tid å fordøye at jeg skal ha en til så snart!

Så deilig at vi er fler, da...[:)]
Tror nok man blir like glad i neste og,
men føler lliksom det er så urettferdig at en får SÅ mye oppmerksomhet i magen,
og den neste så og si ingen ting...

Enig i det. Men det er jo litt forskjell på svangerskap da og nå. Forrige gang hadde jeg jo all verdens tid til å gi magen oppmerksomhet. Nå er dagene så aktive at jeg ikke rekker det..

Back
Topp