Nr 2?

minifilini

Betatt av forumet
Har tenkt mye på når jeg bør få nr 2.. må jo ikke være så langt imellom barna, sånn at de har gleden av å leke med hverandre.. Men da har jeg funne ut at jeg må bli gravid igjen til ca juli- august til neste år... Hva tenker dere om å få nr 2, viss dere skal ha flere.. noen flere som tenker på dette?

Jeg har tenkt på dette selv- spesielt da jeg ble så babysyk at jeg ringte samboeren min og sa jeg ville ha en til NÅ! [8D]

Men jeg vil ha minst to år mellom de - helst tre år. Så enten begynne å prøve neste år eller i 2012. [:)]

merker jeg selv er litt baby syk fortiden... spesielt siden lillegull har begynt å reise seg opp og er veldig aktiv.. hvor ble det av babyen min ? hehe..

Det sekundet jeg får nøkkel til leilighet blir det sengeparty til jeg er gravid :p hahah!
Neida, vet ikke helt enda..

Men jeg er utroooolig gravidsyk, men ikke babysyk (siden jeg har en liten baby enda som er 63 cm lang og 5 kg) :p

ORIGINAL: Navigare jenta

vi har jo nr 2 da.. [8D] og d var ikke planlagt..  
Men er helt fin aldersforkjell på de igrunn.. (2 år og 4 mnd) men om eg hadde valg selv hadde d blitt større mellomrom da... Men men... [:)]

Samme aldersforskjell her å. Angrer ikke på det. Og nå trenger vi ikke tenke mer på det, for skal ikke ha flere barn.

Vi har femten mnd mellom våre, og for oss var det helt topp.
Nå er det pause til sommeren 2012, da kjører vi på for å få to tette en gang til er planen [:)] 

Har hele tiden tenkt at nestemann blir til rundt ca juletider (om det klaffer med en gang, da) og da blir det litt under 2 år mellom dem... Meen nå er jeg ikke helt sikker på om vi kanskje bør vente litt til. Kanskje vi først må bli enige om hvor mange barn vi skal ha. Er egentlig enige om to, men har kanskje lyst på tre, og personlig har jeg lyst å være ferdig før jeg er 35-36, så har bare 4-5 år, da[;)] (meen alt kan jo ikke planlegges heller, da...)

Jeg tenkte sånn ca 3 år imellom er ideelt[8D]

Nei, det var veldig planlagt å ha tre år imellom. Og jeg er veldig fornøyd med det. Min mann og broren har under to år mellom seg, og de har aldri hatt spesielt godt forhold. Tror det er mer personlighet som spiller inn på om søsken får et godt forhold enn alder...

Vi skal begynne å prøve igjen sommeren 2012 [:)]

ORIGINAL: Durken

ORIGINAL: Navigare jenta

vi har jo nr 2 da.. [8D] og d var ikke planlagt..  
Men er helt fin aldersforkjell på de igrunn.. (2 år og 4 mnd) men om eg hadde valg selv hadde d blitt større mellomrom da... Men men... [:)]

Samme aldersforskjell her å. Angrer ikke på det. Og nå trenger vi ikke tenke mer på det, for skal ikke ha flere barn.

Da samma her og [:)] og angrer heller ikkje ... ville ikkje hatt dei tettare eller lenger frå kvarandre ... [:)]
( eg vil ha ein nr 3 då ... men ikkje før om 3-4 år .... om eg sku vera så heldig å få oppleva da .... me får sjå ka så skjer ..[:)] )

Kunne gjerne tenkt meg å vært gravid allerede jeg, men denna amminga setter nok en stopper for det tror jeg... Håper jeg blir gravid snart

Tidligst termin juli/august 2012, så tidligst gravid oktober/november 2011. Men jeg vet at jeg har en hel***es eksamen til jul i 2011, så kan igrunn ikke være gravid og kvalm oppi det. Så nå tenker jeg at spiralen i alle fall blir inne frem til januar 2012 [;)] Og så får det som skjer skje etter det tenker jeg. Eller. Det tenker jeg nå. Så tja. Vi får se, kan nok hende det går mye lenger tid også [;)]

Tettere enn det er jeg ikke fysen på i alle fall!

Nå har jo jeg også 2 da, men om det skal bli noen nr 3 så blir nok det om kanskje 5 år ? [:D]

Jeg hadde tenkt ca 3 år mellom barna, men nå ble det jo litt i underkant av 2 år, og nå angrer jeg ikke i det hele tatt.
Det var utrolig slitsomt de første mnd, men etter det så har det gått helt supert, de leker allerede godt sammen ( selv om det selvfølgelig kan komme til å endre seg ) og jeg slapp alt som hadde med sjalusi å gjøre ! Hun kan jo ikke engang huske at hun noengang har vært alene [:)]

Men vi har nok fortsatt et par slitsomme år foran oss ! [;)]

Vi har to [:)] med 2 år, 2 mnd og 6 dagers mellomrom [;)] Vi ønsket oss 2 år mellom dem, men så ombestemte vi oss litt pga husbygging, men det brydde ikke lillebror seg om [:D]

Men det kommer jo veldig an på den ungen man har fra før osv. [:)]

Back
Topp