Nr 2 under fødsel?

Smoochie

Betatt av forumet
Ser en del har skrevet i den andre tråden at de ikke spydde, men noe annet.. Så: Dreit du på deg under fødsel?

kanskje du skal ha et svaralternativ kanskje?
for jeg vet seriøst ikke og vil ikke vite det heller[:D]

Nei, heldigvis ikke! Var så ferdig tømt som det går an å bli før det startet!

(menneh, når det er sagt så sier ryktet at ALLE deler litt nr 2 helt på slutten, men at det blir diskret tørket vekk og ikke nevnt. Om det er sant eller ei vet vel bare jordmødre!)

Ja, med første mann sjæit jeg...[&:]

Sa til dama at jeg måtte bæsje, men hun sa det bare var en presset fra gutten...Så nei det var det ikke jeg virkelig måtte på do...Jaja sier dama da får du bare presse da...Dreit i senga jeg...[:'(] Husker det like godt...

Med snuppa så var det hun som dreit, på vei ut...Eeeekkelt...Hun kom i sete så ble litt for mye press på den lille magen hennes...Jordmora var kul skjønner du...[8|] Bryter ut: Å nei, nå driter hun også, trodde seriøst det var meg hun mente med en gang, men hun skyndtet å si at det var lille snupp og ikke meg...[:D]

ORIGINAL: kat*

(menneh, når det er sagt så sier ryktet at ALLE deler litt nr 2 helt på slutten, men at det blir diskret tørket vekk og ikke nevnt. Om det er sant eller ei vet vel bare jordmødre!)

Det sa jordmora mi også[8D]

Nei, ikke som jeg vet om hvertfall...

fikk aldri d der j***a klystere, så me åpningsria deluxe, null pause, så satt æg på do å prøvd å få ut nå, men d va helt j***i å prøv å gjør nr 2 når rian va så sterk. Kom ut endel i løpe av pressinga visst, men sambo sa at jordmora tørka d så kjapt unna, at han la liksom ikke merke t d [:)]

ORIGINAL: kat*

Du trenger et "vet ikke"-alternativ også. [;)]

Svaret er nemlig "Jeg TROR ikke det" - fikk magesjau når riene begynte, satt på do mellom hver rie de første timene, så jeg tror systemet var rimelig tømt før jeg kom på føden.
Men jeg VET jo ikke - så ikke noe til hva som foregikk der nede, helt med vilje. [;)]

DET gjorde jeg gett[:-][X(][8D] ikke fikk jeg noe klyster heller så[8D]

Tror nok kanskje det kom litt med minstemann, for JM dreiv å tørka litt etter han hadde kommet ut[&:]
Med storebror fikk jeg klyster så da føltes jeg ganske tømt[8D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Samme her[:)]

Tror ikke jeg gjorde det, gikk jevnlig på do under riene... Men om jeg gjorde det var de ingen som sa noe i hvertfall [8D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Back
Topp