Nr.2 på potta

kan fortelle hva jeg har gjort:
på onsdag etter barnehagen begynte vi med potte trening og hadde truse og genser på samme på torsdag og fredag etter barnehage. i dag har ikke brukt bleie, hadde 2 uhell i morges. etter lunsj satt jeg han på potta og da kom både tiss og bæsje :) jeg er veldig stolt mor i dag, han har blitt så flink :)

kan kun svare ang det på do, ikke potte siden han aldri ville bruke det...

Her hjalp det å legge papir nede slik at han ikke hørte bæsjen som datt ned i vannet.

Kanskje lese en bok sammen med han mens han sitter på potta? Da slapper han mere av og får det kanskje til...

Her har han vært tørr i flere mnd, men å bæsje på do var en kjempe barriere for han..

Så jeg gjorde absolutt ingenting utav det... annet enn at jeg innføre klistremerker for når han tisset på do, og satt av en hel side til der klistremerkene etter "bæsj på do" skulle komme.. Disse nevnte jeg sjelden, men han kommenterte de ofte selv...

også nevnte jeg innimellom at det lå en is og ventet på han som han skulle få når han hadde bæsjet på do..

Og etter noen få uhell fortalte han meg plutselig at han ville bæsje på do, og det gjorde han...

Stolt som en hane gikk han inn og hentet seg en stor is - og det før frokost, tilogmed. hihi!

*Aline* skrev:
Her har han vært tørr i flere mnd, men å bæsje på do var en kjempe barriere for han..

Så jeg gjorde absolutt ingenting utav det... annet enn at jeg innføre klistremerker for når han tisset på do, og satt av en hel side til der klistremerkene etter "bæsj på do" skulle komme.. Disse nevnte jeg sjelden, men han kommenterte de ofte selv...

også nevnte jeg innimellom at det lå en is og ventet på han som han skulle få når han hadde bæsjet på do..

Og etter noen få uhell fortalte han meg plutselig at han ville bæsje på do, og det gjorde han...

Stolt som en hane gikk han inn og hentet seg en stor is - og det før frokost, tilogmed. hihi!

Kjempelurt, i starten fikk han kjeks for å tisse, men nå sier vi han skal få kjeks om han bæsjer, fortsatt kun i trusa.. Men tror jammen jeg skal teipe det på kjøleskapet så han SER hva han går glipp av ;) Lurt! Hehe..

Back
Topp