Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det kjære deg<3Masse lykke tilhåper virkelig det er deres tur nå!
Tusen takk for det kjære deg<3
Hvordan går det med deg? Prøvde å se etter dagboka di her om dagen men kunne ikke finne den![]()
Skjønner! Da var det ikke rart at ikke jeg fant degMåtte flytte den til skjult fordi søstra mi brått var blitt medlem der og jeg hadde jo skrevet så mye om "mine problemer" der. Men har ikke skrevet noe der siden. Nå er det så kort tid igjen at jeg vet ikke om jeg lager noen ny dagbok.
Det går bra med meg. Lite energi, eller det vil si mye energi også plutselig går lufta ut av megsover mye og må ha sjokolade hele tiden
litt under 9 uker igjen bare nå! Begynner å bli stressa for å rekke alt jeg må gjøre
![]()
Ja, dessverre, den er helt BLEDNA! På dag 8 liksom. Så regner med det ikke gikk denne gangen.. Burde ha sett antydning til nå![]()
Var nok ikke det, men takk som håper<3 fikk mensen i dag, så gikk ikke så bra. Håper neste fryseegg sitter! Om 1 mndHåper det er for tidlig enda![]()
Var nok ikke det, men takk som håper<3 fikk mensen i dag, så gikk ikke så bra. Håper neste fryseegg sitter! Om 1 mnd![]()
Så ufattelig enig med deg!! HehehheBlææ altså! Nå SKAL!!!!! Det være deres tur![]()
Så ufattelig enig med deg!! Hehehhejeg har gitt beskjed til Porsgrunn at vi virkelig ønsker å sette inn to egg nå, så kryss fingrene for meg at vi får lov
![]()
![]()