NPR testet du første dag positivt?

Testet ikke før 14 dager etter innsett med nr 1.
Denne gangen testet jeg for første gang på rugedag 10 og fikk klar tydelig positiv test.

Tusen takk for det kjære deg<3
Hvordan går det med deg? Prøvde å se etter dagboka di her om dagen men kunne ikke finne den:)

Måtte flytte den til skjult fordi søstra mi brått var blitt medlem der og jeg hadde jo skrevet så mye om "mine problemer" der. Men har ikke skrevet noe der siden. Nå er det så kort tid igjen at jeg vet ikke om jeg lager noen ny dagbok.

Det går bra med meg. Lite energi, eller det vil si mye energi også plutselig går lufta ut av meg :p sover mye og må ha sjokolade hele tiden :p litt under 9 uker igjen bare nå! Begynner å bli stressa for å rekke alt jeg må gjøre :p

Måtte flytte den til skjult fordi søstra mi brått var blitt medlem der og jeg hadde jo skrevet så mye om "mine problemer" der. Men har ikke skrevet noe der siden. Nå er det så kort tid igjen at jeg vet ikke om jeg lager noen ny dagbok.

Det går bra med meg. Lite energi, eller det vil si mye energi også plutselig går lufta ut av meg :p sover mye og må ha sjokolade hele tiden :p litt under 9 uker igjen bare nå! Begynner å bli stressa for å rekke alt jeg må gjøre :p
Skjønner! Da var det ikke rart at ikke jeg fant deg:)
Hehe, ser den med å føle en har dårlig tid da. Åsså er du sikkert ikke den som kan gjøre mest når det går mot de siste ukene, så sikkert veldig godt å få gjort så mye som mulig med en gang:)
Men det er virkelig ikke lenge igjen nå frøken! Regner med du gleder deg veldig til å få lille tulla ut å hilse på! :D <3

Positiv test etter en uke, både fersk- og fryseforsøk. :)

Jeg testet positivt dag 12, og da var den sterk positiv.

Back
Topp