NPE

JulieogMiamor

Blir kjent med forumet
nytt brev fra npe med beklagelser fra Ullevål for noen dager siden... Har grått og prøvd å takle så godt som jeg klarer, uten at Mia eller bonusbarnet Henriette eller mannen min ser meg. Prøver å opprettholde det normale så godt som jeg kan (selv om etter å ha lest brevet for 20 gang, med unormalt lange do pauser for å puste litt...)
skjønner fremdeles ikke, etter 2 år og snart en mnd, at tapet etter Luna kan gjøre så vondt....
Har nå gått til fastlege for henvisning til gynekolog for å prøve igjen. Har alltid blitt gravid med partner, men med 1,5 års prøving uten å lykkes, hva skal man ellers gjøre....
Mia ble født med akutt sectio i uke 36, pga preeklampsi og eklamptiske anfall. Lille, kjære Luna bilen også tidlig født født pga preeklampsi. Nok engang akutt sectio, men placenta hadde allerede løsnet, hun var død og hadde nok vært det en stund. Som den kyniske anestesilegen fortalte meg, der jeg lå alene i min fortvilelse.....
har i tilleg funnet ut at jeg har lavt stoffskifte 6,2? Noen med samme erfaringer?
Føler meg så alene...
 
Back
Topp