Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suzanne
Å fjerne neglbåndet betyr å klippe de vekk med en neglbånds saks.
Jeg fjerner mine.
Men man kan også dytte de så det ser litt penere ut.
ORIGINAL: ~Lisbeth83~
det går ant å bruke en slags kniv eller neglebåndsaks for å fjerne...om det er mye død hud å man er veldig tørr[;)]
ellers så kan man bare dytte det ned etter å hatt hendene i vann en stund før å bløte opp..
men kan være lurt å dytte de opp først før du fjerner[:)]
Ja, neglbåndet er den kanten fra hud til negl, hos mange kan den være kraftig, og neglen bli veldig mye penere om man fjerner den.
Vis du myker opp i litt vann først så er det lettere å klippe den av. du kjenner det ikke, og om du får vondt så klipper du for langt inn[;)]
(det er ikke alle som vet det, jeg er utdannet negldesigner(jobber ikke som det da)
ORIGINAL: Blondy
tror ikke jeg vet hva neglebånd er for noe ei gang jeg altså...[8|]
ORIGINAL: **Flash**
Å fjerne neglbåndet betyr å klippe de vekk med en neglbånds saks.
Jeg fjerner mine.
Men man kan også dytte de så det ser litt penere ut.
lurer på om jeg ikke vet hva neglebånd er... jeg kan umulig klippe bort noe her!?? [8|]
er det den "randa" som er ca 1 mm bred med litt annerledes hud (som ligger i overgangen fra "vanlig" hud til negl)? hvorfor klippe bort den egentlig?
gud, så dum jeg føler meg nå... håper ikke dette er noe alle vet [&o]
hehe, samme tenker jeg[:D][:D]
ORIGINAL: *Meya*
tror ikke jeg vet hva neglebånd er for noe ei gang jeg altså...[8|]
Jeg har vært borti uttrykket før, men skjønte ikke bæret. Helt til jeg rev opp ett neglebånd. DA skjønte jeg det.
Jeg ser jo ikke helt hvorfor de skal være i veien da, men det er nå meg...
hehe, tror jeg å bare vil beholde mine neglebånd jeg[:D][:D]