Novembers siste dag idag..

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, tenk, imorgen er det desember allerede![8|] Tida flyr!

Jeg har egentlig planer om å trene idag, og vil helst ikke droppe det.. Men jeg er så trøtt og sliten etter at Bertine har vært hjemme både fredag og mandag, så jeg har ikke fått sovet ut på dagtid etter at begge barna har vekket meg i løpet av natta..[&o]

Bertine hoster litt, men formen hennes er helt fin, så hun skal få kose seg i bhg idag.. Jeg skal uansett hente henne tidlig for å besøke den forrige bhg, alle som har sluttet er invitert på boller og kakao..[:)]

Hjelp, desember! Da er det ting som bare bør gjøres snart altså! I dag skal jeg i alle fall få opp julekalenderen til ungene - Johanna er så spent på den

I dag er August og jeg hjemme og koser oss - vel, han veksler mellom å surve og smile, mens  temperaturen stiger og han blir rødere og rødere i kinna

Og der sovna stakkaren, så han er lagt godt tilrette på stuegulvet - kunne lagt han opp i senga, men jeg synes det er greit å holde øye med han når han er dårlig - og vi har kost oss med dyne og puter på gulvet før i dag, så han ligger godt;

Han sovnet på fanget da, det er ikke ofte det skjer lenger gitt

Ja, det er bare helt utrolig, hvor fort ett år plutselig snart er over - og man starter på ett nytt år [:)]

Jeg har vært å levert barna i barnehagen, og jeg tror faktisk ikke jeg skal gjøre noooe som helst i dag, bare være lat [:-] Er ikke så ofte det da, så det skal jeg nyte. I morgen tenker jeg det blir å fly rundt å finne julegaver osv, og det gleeeder jeg meg til, elsker juleshopping [:)] Og stemningen på sentrene [:)]

Dakar liten syke gutt - håper han "sover seg frisk"[:)] God bedring!

Jeg har vært en tur på jobb allerede, som vikar - og skal straks på personalmøte på SFO. Noen har hvisket meg i øret at det blir kake[:D] Det er visstnok ei av de på jobb som har rundt tall på fredag....[8D][8D], så da skal vi feire "henne" (la oss si det er ei god venninne av meg[:D]).

I kveld blir rolig - skal bare være med ene jenta mi på en juleavslutning.

Ha en fin dag![:)]

håper denne "venninna" di feires med brask og bram da Elimor, har hørt at hun er en helt fantastisk dame! [;)]

God bedring til August ,håper formen blir bedre snart.
Her er det nok en dag med avslapping, smertene har hedligvis godt bort med er veldig svimel.
Lurer litt på å skrive litt julekort og sette opp handleliste på julekakene vi skal bake.
Christian fikk formen til mummi peppekakehus i går av mormoren sin , og de hadde han vedlig lyst til å teste ut.
Så får vi se hva pappaen orker å gjøre i dag.

Ja, her sitter jeg enda - August har sovet siden kvart på ti i morges, med unntak av et kvarter (11.45-12.00) hvor han drakk en halv kopp med juice/vann og en kvart porsjon med velling før han slokna igjen... .virkelig ikke frisk med andre ord.

Har fått bakt kake til byggefolka våre - det var et eller annet med noe som var ferdig og som var vanlig å feires med kake, jeg har skåret meg skikkelig i pekefingeren så jeg lurte en stund på om det burde være sydd, men det ser ut som om det går bra, og så sitter jeg nå og venter på at G skal komme hjem - Johanna har frisørtime klokka 14:00, så enten må G være her med August eller så må han ta med frøkna til frisøren (jeg håper på det førstnevnte, for sist han fulgte henne til frisøren kom han hjem igjen med ei nesten uklipt jente...)

Da ble det søvn og ikke trening idag dessverre.. men det er godt å slappe av når man trenger det!

Vi besøkte den forrige bhg til snuppa idag, det var veldig koselig.. Bertine koste seg med vennene i akebakken og rundt omkring i hele bhg, alt måtte jo prøves som om det var første gangen..[:D]

Vi fikk så lyst til å bake boller, så det har vi gjort! Mange små boller og en deilig kringle.. Så nå gleder vi oss til kveldsmat..[8D]

God bedring til August! Og syke barn er kjedelig, men bittelitt koselig og, for de blir så kosete.. Sovner på brystet og sånn.. Så man får bare ta det for det det er.. [:D]
Jeg har vert hos mamma i hele dag.. Sammen med Maren.. Hun er i fin form, men det popper opp nye vannkopper enda, men det minker! Hun er i topp form heldigvis, men er ikke velkommen i barnehagen enda..
Jeg er og sykemeldt 50 % nå.. Jeg er fremdeles sliten, og balanserer på en spiss mellom godt humør og å være i kjelleren heeele tida.. Jeg syns det er forferdelig ubehagelig selv, men sånn er det nå.. Og jeg klarer ikke styre det selv.. Stemningen i huset har i høst ikke vert heeelt på topp heller, og det har ikke gjort det bedre.. Men om det er stemningen som gjør at jeg blir nedfor, eller om det er det at jeg er nedfor som skaper stemningen vet jeg ikke..
Det er tungt å ALLTID måtte være den som tar initiativ til at ting skal skje her.. Turer, ting i huset osv.. Men vi jobber med det.. Eller HAN prøver å jobbe med det.. Men nå skal ikke jeg sitte her å lire av meg alt dette deprimerende som skjer her i huset.. [8D] (Det er ikke sååå galt, men jeg svartmaler ting litt av og til..)

Back
Topp