**Novemberjentenes skravletråd**

Jeg bare måtte ta en siste test idag. Er 5+6 idag :D

Ellers så har vi huset fullt av unger nå (6stk)
Vi har hatt påskeegg-jakt i hagen, og mens jeg pynta kake til 7-åringen min hadde de andre snøballkrig. Herlig hjemmepåske.

Hehe! Skjønner deg godt! Jeg måtte også bare ta en test idag! 5+1 idag
ImageUploadedByBV Forum1458998677.914028.jpg
 
Vi fortalte det til vår nærmeste familie og min bestevenninne i går:D selv om det er tidlig, så er det greit at de vet om det i tilfelle noe skulle skje :) Det var såpass stort at det var vanskelig å holde det hemmelig:D
 
Har dere fortalt nyheten til deres nærmeste? Foreldre og sånt? :) når har dere termin evt? :) syns det er utrolig vanskelig å holde det hemlig :p
Bare kjæresten (og fastlegen) som vet noe så langt.. Men vi ble nesten "avslørt" av en nabo i går, som kom midt under oppussinga av ett nytt rom.. Prøvde å forklare at det skulle bli garderobe og gjesterom, men fikk til svar at "det kan man jo også kalle det...." Har en mistanke om at ryktet kommer til å gå ganske fort..
Tenkte vi skulle fortelle i uke 12, men er ikke halvveis dit engang..
 
Vi fortalte det til vår nærmeste familie og min bestevenninne i går:D selv om det er tidlig, så er det greit at de vet om det i tilfelle noe skulle skje :) Det var såpass stort at det var vanskelig å holde det hemmelig:D

Ja vi syntes også at det er vanskelig å holde det hemmelig ;p
Vi har fortalt det til foreldrene og et nært vennepar av oss (Pga de også prøver :) )
Som du sier så tenker jeg også at det er greit de vet om det i tilfelle noe skulle skje! Da er det sikkert godt å evt ha noen rundt seg som vet om det. :)
 
Hei :) finnes det en fbgruppe for novemberbaby? Ønsker gjerne å bli lagt til da :)
 
Hei :) finnes det en fbgruppe for novemberbaby? Ønsker gjerne å bli lagt til da :)

Jeg kan legge deg til :D Må bli venner på facebook for at jeg skal få lagt deg til, men kan slette vennskapet etterpå om du ønsker det! Send meg en melding med navn så legger jeg deg til!
 
Jeg kan legge deg til :D Må bli venner på facebook for at jeg skal få lagt deg til, men kan slette vennskapet etterpå om du ønsker det! Send meg en melding med navn så legger jeg deg til!

Er det en hemmelig gruppe på fb for novemberbabyer? Har lett etter en gruppe, men finner ingen :)
 
Hei :) finnes det en fbgruppe for novemberbaby? Ønsker gjerne å bli lagt til da :)
Er det en hemmelig gruppe på fb for novemberbabyer? Har lett etter en gruppe, men finner ingen :)
Ja, tror den er oppført som hemmelig :) kan godt legge deg til hvis du vil?
Bare sånn at dere vet det, så er det dessverre ikke lov til å snakke om facebookgrupper her inne. Babyverden vil jo helst at vi skal være her inne, så de har sagt at det ikke er lov til å snakke offentlig om facebook her inne :)
Kan hende dere får en advarsel ;)
 
Gjorde noe som ikke var så lurt i dag. Fikk tilbakemelding at jeg har blitt litt mer passiv i kassa så må gjøre mer. (Jobber i kiwi)

Derfor ga jeg litt ekstra i dag ilag med ass på jobb og kjente i slutten av vakta at det skulle jeg ikke gjort. Ryggen var ødelagt og når jeg endelig kom hjem sa mannen "du ser ikke god ut". Noe som er ganske rett siden jeg følte meg ødelagt.

Men med litt avslapning i sofaen og mannen laga pizza så ble dagen bedre. Men vet jeg ikke kan fortsette i tempoet jeg tok i dag, men en mellomting må være tingen. Ihvertfall til jeg ikke klarer å jobbe lengre før permisjonen.
 
Så nydelig vær mens jeg sitter inne og leser til eksamen :( .. Heldigvis er det bare 2 uker til så ferdig med den iallefall :p . Hva er det dere damer driver på denne nydelige søndagen ?
 
Så nydelig vær mens jeg sitter inne og leser til eksamen :( .. Heldigvis er det bare 2 uker til så ferdig med den iallefall :p . Hva er det dere damer driver på denne nydelige søndagen ?

Kjipt, men skal vel bli godt å bli ferdig med det da :) Masse lykke til!!
Her har vi vært på en liten topptur med mini på 11 mnd i bæremeis i dag. Måtte ut å nyte sola når den først er her :)
 
Kjipt, men skal vel bli godt å bli ferdig med det da :) Masse lykke til!!
Her har vi vært på en liten topptur med mini på 11 mnd i bæremeis i dag. Måtte ut å nyte sola når den først er her :)
Blir fantastisk å endelig bli ferdig med dette. Gleder meg og å dra på turer når dette er ferdig.
 
Back
Topp