**Novemberjentenes skravletråd**

Vasker badet og later som det er skumparty for å gjøre det litt mer lystbetont :)
 

Vedlegg

  • 1458566606156.jpg
    1458566606156.jpg
    51,3 KB · Visninger: 25
Last edited:
Jeg er i svangerskaps tåka delux. Hadde støvsugd i dag og lot støvsugeren stå ved vedovnen. Seinere den dagen tenkte jeg å fyre, men støvsugeren var helt ute av tanken. Resultatet smelta slange ImageUploadedByBV Forum1458599345.972492.jpg

I tillegg klarte jeg å helle for mye brus i et glass slik at det fløt over. Og svi karbonaden til mannens kveldsmat.

På tide å finne senga da sier jeg bare :/
 
Ups.... Ikke dagen din i dag FruBritt :wideyed:
 
For en deilig morgenen ☺ Sambo står opp halv 6 for å reise på jobb - pleier å stå opp sammen med han. Idag sto han opp å lot meg sove :) våknet halv 8 av eldste gutten sto opp og slo på tv'n i stua :D
 
Jeg er i svangerskaps tåka delux.

I tillegg klarte jeg å helle for mye brus i et glass slik at det fløt over. Og svi karbonaden til mannens kveldsmat.

På tide å finne senga da sier jeg bare :/

Haha, bra det ikke bare er meg som suller! Jeg stresset over at en liten en hadde stukket av - hvor var hun liksom!? Så hadde jeg henne på hofta!! ER DET MULIG!?
 
Nå sitter jeg her som en zombie igjen. Er jo SÅ kjedelig å bare legge seg,,,,,,,
 
Nå sitter jeg her som en zombie igjen. Er jo SÅ kjedelig å bare legge seg,,,,,,,

hehe, samme her, jeg har så innmari lyst til å legge meg, men jeg klarer det ikke .. fordi det fremdeles er dag... :p heh
 
Har vært sykemeldt i snart en uke, og sengeliggende i 5 av de dagene, med kvalme og oppkast. Akkurat nå er det bare kjipt :( forrige svangerskap slapp jeg unna det verste, så ble litt overrasket.
Huff da! Etter uke 12 er det verste for de fleste unnagjort, men det er kanskje en mager trøst i nuet :) God bedring!
 
Jeg er i svangerskaps tåka delux. Hadde støvsugd i dag og lot støvsugeren stå ved vedovnen. Seinere den dagen tenkte jeg å fyre, men støvsugeren var helt ute av tanken. Resultatet smelta slange Vis vedlegget 167782

I tillegg klarte jeg å helle for mye brus i et glass slik at det fløt over. Og svi karbonaden til mannens kveldsmat.

På tide å finne senga da sier jeg bare :/
Hehehe..... AKKURAT det samme gjorde jeg for noen år siden (støvsugeren). Da hadde jeg ammetåka å skylde på ;) Har vært ganske fjern tidlig i graviditeten nå, men det begynner å gå seg til :) Virker nesten som at det er verst i starten (som det meste med graviditet).
 
Deilig med fri idag, lager hjemmelaga rundstykker til sambo kommer hjem på lunsj kl 12 :D
 
Nyter sol sammen med glade unger, mann og gode venner på Gran Canaria. Lykken er at vi skal være her i to uker. Det kjennes som en uendelighet akkurat nå når hveeeer graviditetsdag går så sakte ;) Noen ganger er jo uendelighet helt ok tenker jeg!
 
Nyter sol sammen med glade unger, mann og gode venner på Gran Canaria. Lykken er at vi skal være her i to uker. Det kjennes som en uendelighet akkurat nå når hveeeer graviditetsdag går så sakte ;) Noen ganger er jo uendelighet helt ok tenker jeg!

Det hørtes bare helt fantastisk ut! Nyt dagene, god ferie:)
 
Bare jeg som sitter på jobb å kjeder meg? Helt alene på kontoret, alle andre har tatt påskeferie, og jeg må vente på en ordre som kommer i 4-5 tiden... Mannen sto heldigvis opp med snuppa i dag, sånn at jeg fikk sove meg litt frempå. I går holdt jeg på å sovne sittende midt i middagen. i kveld er det skuddårsfest i hjembygda, alle er hjemme på ferie og alle skal drikke. HVORDAN skal jeg klare meg gjennom kvelden uten å vekke mistanke for å ikke drikke alkohol?? :dead:
 
Bare jeg som sitter på jobb å kjeder meg? Helt alene på kontoret, alle andre har tatt påskeferie, og jeg må vente på en ordre som kommer i 4-5 tiden... Mannen sto heldigvis opp med snuppa i dag, sånn at jeg fikk sove meg litt frempå. I går holdt jeg på å sovne sittende midt i middagen. i kveld er det skuddårsfest i hjembygda, alle er hjemme på ferie og alle skal drikke. HVORDAN skal jeg klare meg gjennom kvelden uten å vekke mistanke for å ikke drikke alkohol?? :dead:
Jeg fikk mannen til å drikke opp en øl og fylte vann på ølflaska resten av kvelden! Ses ikke på boks eller brun flaske hvis det er en mulighet. Funket fint for min del!:)
 
Har dere fortalt nyheten til deres nærmeste? Foreldre og sånt? :) når har dere termin evt? :) syns det er utrolig vanskelig å holde det hemlig :p
 
Bare lille søster som vet her ennå. Men det fant hun ut selv, da jeg måtte spy når hun var på besøk. Vil ikke fortelle ennå.
 
Jeg har fortalt til aller nærmeste venner og familie. Mistet i januar, og da var det veldig godt å ha så mange gode støttespillere rundt meg☺️
 
Jeg føler meg litt bedre på jobb i dag. Kvalmen er nesten ikke eksisterende. Vanligvis er jeg styggdårlig på jobb
 
Jeg bare måtte ta en siste test idag. Er 5+6 idag :D

Ellers så har vi huset fullt av unger nå (6stk)
Vi har hatt påskeegg-jakt i hagen, og mens jeg pynta kake til 7-åringen min hadde de andre snøballkrig. Herlig hjemmepåske.
 

Vedlegg

  • ATT00000-1.jpg
    ATT00000-1.jpg
    2,6 KB · Visninger: 21
Back
Topp