**Novemberjentenes skravletråd**

Puselus

Glad i forumet
Vi må jo ha en skravletråd! :D
Spesielt nå som jeg sitter på jobb uten noe annet å ta meg til:yuck: Det skjer ingenting i kveld...

Noen andre som har gjort noe spennende denne lørdagen??
 
Det var en fin tråd. Vi har hester, så i dag har jeg og stedatter på 10 år ridd. Etterpå - et laaaangt bad med stearinlys og musikk. Life.Is.Good. :))
 
Det var en fin tråd. Vi har hester, så i dag har jeg og stedatter på 10 år ridd. Etterpå - et laaaangt bad med stearinlys og musikk. Life.Is.Good. :))

Det høres deilig ut!! :)

Jeg jobber i kveld og skal på jobb i morgen tidlig igjen, men ser frem til en fin søndagskveld med mann og barn! Kjenner jeg er litt "rusten" i halsen, så det blir godt å ta det rolig. Det har vært full fart hele uken, jeg har vært på jentetur til London:D
 
Har ikke gjort så mye spennende. Har handlet ny tlf med lillebroren min, og vært hos frisøren :)
Ellers bare slappet av :)

Er på besøk hos foreldrene mine sammen med mann og barn :)
Lillebroren min er hjemme i helgen også, en liten pause fra militæret :)

Koselig med familiehygge :)
 
Har ikke gjort så mye spennende. Har handlet ny tlf med lillebroren min, og vært hos frisøren :)
Ellers bare slappet av :)

Er på besøk hos foreldrene mine sammen med mann og barn :)
Lillebroren min er hjemme i helgen også, en liten pause fra militæret :)

Koselig med familiehygge :)

Høres ut som en flott helg spør du meg! Deilig å slappe av og være med familien :)
 
Har rusla rundt på løkka og spist lunsj med kusina mi, koselig:) kjøpte nye jeans, men det var kanskje ikke noe sjakktrekk, spørs hvor lenge jeg kan bruke den, skikkelig tight og høy på livet!:p
 
Har rusla rundt på løkka og spist lunsj med kusina mi, koselig:) kjøpte nye jeans, men det var kanskje ikke noe sjakktrekk, spørs hvor lenge jeg kan bruke den, skikkelig tight og høy på livet!:p
 
Har rusla rundt på løkka og spist lunsj med kusina mi, koselig:) kjøpte nye jeans, men det var kanskje ikke noe sjakktrekk, spørs hvor lenge jeg kan bruke den, skikkelig tight og høy på livet!:p

haha, du får "bo i den" nå mens den enda passer :p
 
Jeg skal på jobb nå snart jeg... Kan ikke si at jeg gleder meg til nattevakt nå, spesielt ikke når jeg er gravid! Kommer nok til å bli usannsynlig trøtt!
 
Jeg skal på jobb nå snart jeg... Kan ikke si at jeg gleder meg til nattevakt nå, spesielt ikke når jeg er gravid! Kommer nok til å bli usannsynlig trøtt!

Lykke til på nattevakt :) Håper det ikke blir for slitsomt! Jeg synes det er værst når det er så lite/ingenting å gjøre - tiden går så ufattelig sakte!!
 
Jeg har startet på kjappstrikka- drakt i kveld. For et kvarter rakket jeg opp alt i sinne og gikk å la meg :-/ Er ikke helt hva jeg gjorde feil jeg, haha!!

Nå har jeg lagt meg, i ny dyne så jeg kanskje slipper å fryse på natta og nyvasket sengetøy, det er det beste som finnes!

I morgen skal vi gå lang tur og bare rydde litt og leke litt og kose oss:)
 
Jeg har startet på kjappstrikka- drakt i kveld. For et kvarter rakket jeg opp alt i sinne og gikk å la meg :-/ Er ikke helt hva jeg gjorde feil jeg, haha!!

Nå har jeg lagt meg, i ny dyne så jeg kanskje slipper å fryse på natta og nyvasket sengetøy, det er det beste som finnes!

I morgen skal vi gå lang tur og bare rydde litt og leke litt og kose oss:)

Høres ut som du koser deg, det er bra! Strikketøyet ordner seg nok også skal du se! Natta!:)
 
Lykke til på nattevakt :) Håper det ikke blir for slitsomt! Jeg synes det er værst når det er så lite/ingenting å gjøre - tiden går så ufattelig sakte!!
Jo takk! Har vært en rolig natt så jeg har hatt stoooore problemer med å holde meg våken! Samtidig som jeg er så ekstremt oppblåst! Æsj... Vet ikke om jeg orker å gå mange nattevakter til om det skal være sånn :(
 
Hva skjer i dag da jenter? Noen som har spist noe digg til frokost??
 
Back
Topp