? Novemberjentenes jubeltråd ?

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
JUBELTRÅD FOR NOVEMBERJENTENE!!

Her kan alle Juble, synge, hoppe og danse av glede over ny uke, et tegn fra den lille, nye ting de har kjøpt, merkedager...Rett og slett hva som helst man føler at man vil juble over å få litt respons tilbake på! Her kan vi andre holde oversikt også - og juble med alle som en! Wohoo!!

flink du er mammamilla

Jeg vil begynne! [:)] 

I dag fikk jeg overraskende et fint, scrappet påskekort av ei som tilhører den andre termin/født i .............klubben min, ei jeg aldri har møtt, men som jeg har skrevet mye med og som betyr mye for meg. Det var kjempekoselig. Storken var tom for påskeegg, stod det, men "som plaster på såret" sendte hun med en pakke marsipanpølser. [:)] Det var kjempekoselig - og særlig nå som jeg er i så dårlig form at jeg ikke orker noe som helst så betyr det ekstra mye. She made my day! [:)]

ORIGINAL: Babyfeber

I dag fikk jeg overraskende et fint, scrappet påskekort av ei som tilhører den andre termin/født i .............klubben min, ei jeg aldri har møtt, men som jeg har skrevet mye med og som betyr mye for meg. Det var kjempekoselig. Storken var tom for påskeegg, stod det, men "som plaster på såret" sendte hun med en pakke marsipanpølser. [:)] Det var kjempekoselig - og særlig nå som jeg er i så dårlig form at jeg ikke orker noe som helst så betyr det ekstra mye. She made my day! [:)]

Så utrolig snilt og koselig gjort [:D]
Slike oppmuntringer varmer hjertet godt [:D]

ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: Babyfeber

Så utrolig snilt og koselig gjort [:D]
Slike oppmuntringer varmer hjertet godt [:D]

Ja, det var kjempesnilt. det betydde mye for meg.[:)]

Så utrolig koselig gjort![:D]

Grattis med ti uker.[:)]

Gratulere så masse med 10 uker[:D]
Snart er du nesten trygg kun 2 uker igjen[:D]

Gratulerer så mye tullemor_86[:D] Er ikke lenge til du er over det "værste"

ORIGINAL: Kanskje mamma til 2

gratulerer med 10 uker! Jeg er 9 uker i dag!! Wohooooo!

Gratulerer så masse med 9 uker[:D]

Gratulerer så masse med 2 mnd[:D]   Det er en herlig følelse[:D]

2 måneder i dag!!!

Wee tiden går fort her. Håper bare jeg ser et bankende hjerte om en uke.
Er så dårlig om dagen så tror jeg tør å juble for den vekser seg stor.

ORIGINAL: Drømmeren

Gratulerer så masse med 2 mnd[:D]   Det er en herlig følelse[:D]

Takk!!
Det er virkelig deilig [:D]

Jeg var hos legen i går, trudde jeg var akuratt 9uker på vei. men er vist to dager mer *førløbi*[:D] kjekt med slike nyheter[:D] gratulerer med både 10 og 8 uker folkens[;)] håper alle spirene klorer seg fast;)

Gratulerer med 2mnd belkin!! [:D] Kjempe spennende, nå håper jeg vi som er igjen får bli[:)] 
Seadragn: Så gøy å bli flyttet noen dager frem! Det er deilig! [8D]

10 uker i dag[:D]

Back
Topp