Novemberbaby. Hvilken størrelse i lillelamdress?

Bkno6088682

Første møte med forumet
Jeg tenker 50 blir for fort lite, men ville du tatt 56 eller 62? Dressene er jo dyre, og det blir en lang periode med kaldt vær etter baby er født. Mvh førstegangsmamma☺️

Ville tatt 62:) Min fikk tynn lille lam i 56 i gave, den passet i ca 3 uker...

Spørs på babyen. Mine brukte str 50 i en og to mnd. De burde egentlig hatt mindre str. Måtte kjøpe på mye i str 50 etter at første ble født.

Min sønn var ikke så stor når han ble født og jeg hadde ikke kjøpt str 50. Måtte kjøpe litt str 50 som holdt i hvertfall 1-2 mnd. Nå er jeg gravid for 2 gang og jeg har kjøpt litt klær men har litt fra første gang heldigvis i str 50.

De små størrelsene i Lillelam dressen er små, så jeg hadde tatt 62 :) Skiller ikke mye i størrelsene opp til str 74.

Ville tatt 62. Det er jo bare å brette opp litt i ermer og bein :)

Vi har kjøpt nøstebarn dress i 62 til vår novemberbaby :)

Vi har str 56 og 62. Han er to mnd nå og bruker fortsatt den i 56, drukner i den i 62. Så jeg er glad for at vi fikk for 56 også.

Ville gjort som de fleste over og kjøpt 62... de er små i størrelsene og gjør ikke noe om du må dra de litt opp i armer og bein i starten :)

Jeg har både 56 og 62, står st de er små i størrelsen, men håper de hvertfall holder hele vinteren :)

Back
Topp