november87

lykkesmykke <3

Elsker forumet
hvordan går det med venninda di? er hu komt på sykehus?
blir litt medbekymra for hu...[:(]

Hei.. Meg som er vennina.. Å nei er nokk hjemme.. ringte opp igjen til arendal i går for å fortelle at jeg hadde vært i kr.sand ei natt å da mente de at jeg heller måtte gå til de.. Så kanskje jeg kunne få noe og sove på... Å fikk beskjed i telefonen av ho jordmora i arendal at jeg ikke kom til og få keisersnitt der heller om det var det jeg trodde....

ORIGINAL: Snartmammatilto..

Hei.. Meg som er vennina.. Å nei er nokk hjemme.. ringte opp igjen til arendal i går for å fortelle at jeg hadde vært i kr.sand ei natt å da mente de at jeg heller måtte gå til de.. Så kanskje jeg kunne få noe og sove på... Å fikk beskjed i telefonen av ho jordmora i arendal at jeg ikke kom til og få keisersnitt der heller om det var det jeg trodde....

Hvordan er formen din nå da?

Har en del sammentrekninger, å kvalm og uggen i kroppen.. Var hos legen i dag tildig å enste jeg fikk var sovetabletter. eneste de kunne hjelpe meg med..

Hello..
I går når arendal sykehus fikk vite at hun hadde vært på sykehuset i kr.sand natta i forveien så ville de ikke ta ho inn.. de sa ho kunne gå der da og få noe sovemedisin og siden ho hadde hatt greit BT når ho va der trodde de ikke det var svangerskapsforgifting..
Så når sitte ho hjemme med en pakke med sovepiller i hånda og har vondt[:@]

Nei de sender meg jo bare hjem.. Har hatt ei natt på sykehuset å det var fra onsdag til torsdag,men så ble jeg sendt hjem.. Å på morgenen på torsdagen holdt jeg på  og svime av der inne å fikk bare beskjed om å legge meg på siden..Trudde man skulle ta sånne ting litt mere på alvor jeg men tydeligvis ikke..

Back
Topp