November!

Kristinanaa

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Juliknøttene 2022
Nå er det offisielt november, og ikke "vår" måned lenger. :) for en måned det har vært, damer! Vi har delt masse, gleder og klager ;) fortsatt er det vel noen som ikke har fått sine små, men vi heier nok på de helt til alle er kommet :)

Takk til alle for god støtte og råd. Ser fram til å dele mer framover :)
Bare en merkelig følelse at oktober er over! Måneden vi har ventet så lenge på :D
 
Ja, det er rart at oktober er ober nå som det nevner det.

Jeg heier ekstra på alle som enda ikke har fått baby :)
 
Ja, ganske rart. Jeg sitter nå og ammer en ganske stor baby faktisk. Eller, ikke så stor i vekt, men har vokst godt siden fødsel som allerede var midten av september og nå har kommet videre i utviklingen på ulike steg. Så rart nesten å tenke på hvor fort det går.

Ønsker de som fremdeles ikke har fått riktig Lykke til i innspurten -nå er det virkelig ikke lenge igjen!!!
 
Ja litt rart at her blir en november baby og ikke oktober som vi har ventet på i nesten hele år. Men november blir nok en fin mnd å bli født det også :)
 
Helt merkelig å tenke på. Lille tuppa skulle jo vært her allt. Termin 24 og hun kom jo ikke. I dag kl 10 skal jeg settes igang med ballong. Hele kroppen er sliten og nervøs men jeg prøver å forbli positiv å håper at igangsetting virker bedre enn sist :)
Lykke til med igangsettelse [emoji6]
 
Siden jeg selv er novemberbarn må jeg slå et slag for novmber og si at november er en gullfin måned den også ;) Sender masse fødestøv til dere som ikke har født enda ønsker dere masse lykke til med fødselen - tenk på den vakre lille babyen dere kan glede dere til å møte for aller første gang!:love7 Akkurat det øyeblikket er så magisk at jeg nesten får lyst på en til:rolleyes:
 
Helt merkelig å tenke på. Lille tuppa skulle jo vært her allt. Termin 24 og hun kom jo ikke. I dag kl 10 skal jeg settes igang med ballong. Hele kroppen er sliten og nervøs men jeg prøver å forbli positiv å håper at igangsetting virker bedre enn sist :)
Blir november baby her også :)
Masse lykke til i dag, håper du veldig snart har den lille i armene dine. Her fortsetter venting i spenning:rolleyes:
 
Velkommen til November sier nå jeg :D "min" måned.
Lykke til alle som enda venter :)
 
Helt merkelig å tenke på. Lille tuppa skulle jo vært her allt. Termin 24 og hun kom jo ikke. I dag kl 10 skal jeg settes igang med ballong. Hele kroppen er sliten og nervøs men jeg prøver å forbli positiv å håper at igangsetting virker bedre enn sist :)

Håper det gikk bra med igangsetting. Jeg hadde termin 23, var på kontroll i dag og må smøre meg med tålmodighet litt til. Ny kontroll på lørdag om han ikke har kommet før det..
 
Håper det gikk bra med igangsetting. Jeg hadde termin 23, var på kontroll i dag og må smøre meg med tålmodighet litt til. Ny kontroll på lørdag om han ikke har kommet før det..
Ligger med ballong nå. Er veldig vondt faktisk men nå er jeg igang ihvertfall :) håper din lille kommer av seg selv :)
 
Ligger med ballong nå. Er veldig vondt faktisk men nå er jeg igang ihvertfall :) håper din lille kommer av seg selv :)

Så kjedelig at det er vondt da. Håper du ikke har så vondt at du blir for sliten før fødselen starter. Jeg satser på at han kommer av seg selv :)
 
Oj, ja da er det plutselig november :eek:

Og om to uker blir storebror 2. Må nesten få planlagt litt for selskapet [emoji14]
 
Ligger med ballong nå. Er veldig vondt faktisk men nå er jeg igang ihvertfall :) håper din lille kommer av seg selv :)
Håper det går seg til evt blir ordentlige rier av! Fikk noen heftige rier første timene etter innsett av ballongen, men så gav de seg og det ble ei god natts søvn [emoji4]
 
Håper det går seg til evt blir ordentlige rier av! Fikk noen heftige rier første timene etter innsett av ballongen, men så gav de seg og det ble ei god natts søvn [emoji4]
Har sovet greit i natt. Ballongen hadde sprukket i dagtidlig så den har ikke hatt noe effekt. Nå ble det gelé :(
 
Back
Topp