November!

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
...Og bare noen små ynkelige dager til de førstd desemberdamene passerer magiske uke 37:-) Sjøl må jeg vente til 3. desember før jeg er i uke 37- og har ingen indikasjoner på at noe vil skje tidligere. Men jeg gleder meg til å følge med på dere som straks skal i ilden:-):-)

Er helt enig med Snile. Jeg tror november blir en veldig spennende og produktiv måned for oss desember-jenter. Vi fikk jo egentlig første desember-baby allerede i oktober, så nå tar nok farten seg opp. Jeg må innrømme at jeg er inne og sniker på forumet oftere på dagen enn det som er nødvendig, men det er jo så kjekt å følge med :) Jeg passerer den magiske 37 ukers grensen midt i november, og ser absolutt muligheter for at småen velger slutten av november heller enn begynnelsen av desember for å bli født :)

Er helt enig med Snile. Jeg tror november blir en veldig spennende og produktiv måned for oss desember-jenter. Vi fikk jo egentlig første desember-baby allerede i oktober, så nå tar nok farten seg opp. Jeg må innrømme at jeg er inne og sniker på forumet oftere på dagen enn det som er nødvendig, men det er jo så kjekt å følge med :) Jeg passerer den magiske 37 ukers grensen midt i november, og ser absolutt muligheter for at småen velger slutten av november heller enn begynnelsen av desember for å bli født :)

Jaa! Det er så spennende nå!! Og merker nesten at jeg begynner å bli litt utålmodig :) hihi

Spennende tid fremover nå altså!! :)

Om 1 uke i dag er jeg 37uker<3 termin 02 desember!! :D

E 37 uker på torsdag :) men jm meinte eg kom til å gå til termin hvertfall, tror ikkje hodet var festa engang :P

Skal til svigers 14. November. Det er 5 timer hjemmefra. Jeg er da i uke 35. Førstefødte kom i uke 36- 12.11.2013 <3 Har tulla litt om at lillegutt kommer den helga vi er hos svigers. Håper jo virkelig ikke det, men hadde vært litt typisk min flaks..:p

37 uker i slutten av måneden her, tiden flyr :-D

Helt enig, skrev i en annen tråd her at det sikkert kommer flere desember barn denne mnd.
Og jeg vurderer å bli religiøs, for jeg håper SÅ at jeg er en av de:)

Blir en spennende mnd :) Regner ned jeg må belage meg på enda et mndskifte med mage men blir nok en del desemberbabyer i løpet av november :)

Låst til sofaen med mensmurringer og kramper, så håper virkelig jenta mi kommer når jeg har bikket uke 37 om under to uker :D

Åh ja, synes det er så spennende:D Jeg håper på siste helgen denne måneden, at han kommer 2-3dager før termin ;) det hadde passa så fint :p men vi får se. Har født 40+2 og 40+6 tidligere :)

Jeg bikker uke 37 mandag om en uke og da begynner permisjonen min.

Jeg tipper at Bompi Lille er her senest i slutten av mnd :)

Spennende måned for mange dette. For min del, som har termin 19., regner jeg ikke med å føde denne måneden(selv om jeg godt kunne gått med på det) :p

Back
Topp