Jaja, måneden vi alle ventet sånn på er over... Gratulerer så mye til alle igjen.
Er der noen som ikke har fått ennå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan henge her med oss likevel altså, om du vilJeg må flytte til Novemberforumet.. men hadde termin igår så regnet med at det ble overtid..
Signerer denne!Lykke til dere som ikke har født og gratulerer til alle som har fått.
Du kan henge her med oss likevel altså, om du vil![]()
Jaja, måneden vi alle ventet sånn på er over... Gratulerer så mye til alle igjen.
Ja tenk at du har fått tre perfekte barn <3Er nesten litt vemodig.. Ett kapittel er avsluttet, ett nytt kapittel har begyntHar vært koslig å følge hverandre gjennom graviditeten og ventetiden. Siste gangen for min del, så er nok derfor jeg tenker litt ekstra på dette om dagen. Barseltårene har rent mangen ganger med tanke på at jeg aldri skal oppleve dette igjen. Men samtidig er jeg evig takknemlig for å fått bært frem 3 velskapte barn ♡♡♡
Rakk det akkurat! Riene begynte 22.00, jeg var på sykehuset 23.30 og hun var ute 23.50!![]()
Ei som plutselig kom på at hun ville bli født i oktober!!![]()
Gratulerer så myeRakk det akkurat! Riene begynte 22.00, jeg var på sykehuset 23.30 og hun var ute 23.50!![]()
Rakk det akkurat! Riene begynte 22.00, jeg var på sykehuset 23.30 og hun var ute 23.50!![]()
Gratulerer! ♡ Det var akkurat ja!Rakk det akkurat! Riene begynte 22.00, jeg var på sykehuset 23.30 og hun var ute 23.50!![]()
Gratulerer!!Rakk det akkurat! Riene begynte 22.00, jeg var på sykehuset 23.30 og hun var ute 23.50!![]()
Er akkurat lik deg i tankegangen. Er vemodig å tenke på at dette er siste gang. Den aller første tiden med ny baby er så spesiell, og tenk at dette ikke skal oppleves igjen!Er nesten litt vemodig.. Ett kapittel er avsluttet, ett nytt kapittel har begyntHar vært koslig å følge hverandre gjennom graviditeten og ventetiden. Siste gangen for min del, så er nok derfor jeg tenker litt ekstra på dette om dagen. Barseltårene har rent mangen ganger med tanke på at jeg aldri skal oppleve dette igjen. Men samtidig er jeg evig takknemlig for å fått bært frem 3 velskapte barn ♡♡♡