November

FruLesehest

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jaja, måneden vi alle ventet sånn på er over... Gratulerer så mye til alle igjen.

Er der noen som ikke har fått ennå?

Jeg må flytte til Novemberforumet.. men hadde termin igår så regnet med at det ble overtid..

Jaja, måneden vi alle ventet sånn på er over... Gratulerer så mye til alle igjen.

Er der noen som ikke har fått ennå?

Er nesten litt vemodig.. Ett kapittel er avsluttet, ett nytt kapittel har begynt :-) Har vært koslig å følge hverandre gjennom graviditeten og ventetiden. Siste gangen for min del, så er nok derfor jeg tenker litt ekstra på dette om dagen. Barseltårene har rent mangen ganger med tanke på at jeg aldri skal oppleve dette igjen. Men samtidig er jeg evig takknemlig for å fått bært frem 3 velskapte barn ♡♡♡

Er nesten litt vemodig.. Ett kapittel er avsluttet, ett nytt kapittel har begynt :-) Har vært koslig å følge hverandre gjennom graviditeten og ventetiden. Siste gangen for min del, så er nok derfor jeg tenker litt ekstra på dette om dagen. Barseltårene har rent mangen ganger med tanke på at jeg aldri skal oppleve dette igjen. Men samtidig er jeg evig takknemlig for å fått bært frem 3 velskapte barn ♡♡♡
Ja tenk at du har fått tre perfekte barn <3

Ja tenk at vi er ferdige med oktober allerede. Har vært helt fantastisk å følge dere på veien hit, og gleder meg til fortsettelsen med disse vakre babyene våres <3

Gratulerer til alle som har fått, og lykke til til dere som fortsatt venter :)

Det var spennende å følge hver liten fødseltegn og logge inn bare å sjekke hvem som har født. Og etterpå var det min tur! Uansett KS hadde jeg veldig fint opplevelse på Rikshospitalet med beste jordmor og lege som følgte meg siden første overtidskontroll.

Gratulerer til alle dere som har født og lykke til til dere som venter :)

Syns nettopp jeg ble medlem her inne, vi var alle såvidt gravide! Vi bekymret oss over blødninger, manglende symptomer og studerte iiiiiherdig magene våre, er det ikke en liiiiten kul?
Vi har støttet hverandre gjennom morgen(hele-dagen)kvalme, heiet på hverandre, trøstet og gitt råd! Vi har sørget med dem som har falt fra og grått av glede med dem som endelig har fått mirakelet sitt.
Nå sitter de fleste av oss her med et vidunder i armene ♥
Er så glad i dere jenter!

For en fantastisk gjeng vi er! Kunne ikke bedt om en bedre termingruppe ♡ Jeg kan le og gråte med dere, juble og spørre! Dette har vært en skikkelig god gruppe helt fra start <3

Rakk det akkurat! Riene begynte 22.00, jeg var på sykehuset 23.30 og hun var ute 23.50!:)
Ei som plutselig kom på at hun ville bli født i oktober!!:D
Gratulerer! ♡ Det var akkurat ja! :D

Er nesten litt vemodig.. Ett kapittel er avsluttet, ett nytt kapittel har begynt :) Har vært koslig å følge hverandre gjennom graviditeten og ventetiden. Siste gangen for min del, så er nok derfor jeg tenker litt ekstra på dette om dagen. Barseltårene har rent mangen ganger med tanke på at jeg aldri skal oppleve dette igjen. Men samtidig er jeg evig takknemlig for å fått bært frem 3 velskapte barn ♡♡♡
Er akkurat lik deg i tankegangen. Er vemodig å tenke på at dette er siste gang. Den aller første tiden med ny baby er så spesiell, og tenk at dette ikke skal oppleves igjen!
Men heldigvis har jeg såpass "vett" at jeg forstår jo at jeg ikke Kan drive og få barn hele tiden bare fordi jeg eeeelsker å ha baby ;)
De blir jo eldre og skal følges opp også:)

Back
Topp