November-tråden :)

Jeg er så stolt av frøkna mi, første natt uten bleie (samboer som spurte henne igår kveld). Tok henne på do før jeg la meg, og hun var tørr kl 08 :D
 
God morgen :) har satt tv’n på p7 klem - sitter og browser :) må rydde hus og lese litt før vi skal på kino
Hørtes koselig ut

Her ser ungene film mens jeg og mannen ligger enda
 
Vi har vært på isen!

Dog fant jet bare to par barnrskøyter så eldste hadde de største først, og da hadde mellomste de minste. Begge med bare en sokk.

Deretter gikk eldste hjem og mellomste fikk de største, og raggsokk, og yngste fikk de minste., trykket ned til en mindre størrelse.

Så ja. Minstemor har stått på skøyter for første gsng. Det mangler en del på teknikken kan man si men hun likte prinsippet
Vi har skøytebane så å si rett utenfor her :) minste på 7 her vært ute hver sesong egentlig, men nå er det første gang hun skøyter ordentlig :) kom plutselig egentlig
 
Vi har skøytebane så å si rett utenfor her :) minste på 7 her vært ute hver sesong egentlig, men nå er det første gang hun skøyter ordentlig :) kom plutselig egentlig
Sånt har ikke vi, skøytebane altså. Men det har vært uvanlig kaldt her i høst så vannet frøys. De neste par dagene skal det regne og så skal det komme plussgrader så langt meldingene går, så issesongen var nok to dager så langt. Er vi heldige kommer det igjen til vinteren

Mellomste knakk koden skikkelig i fjor. Eldste sånn delvis men han har visst glemt det igjen i sommer og var stiv og stokkete i går.

Sesongen er ikke noe fast begrep. Noen år blir det aldri trygg is. Om det kommer igjen etter denne helga i vinter kan vi bare håpe på
 
Sånt har ikke vi, skøytebane altså. Men det har vært uvanlig kaldt her i høst så vannet frøys. De neste par dagene skal det regne og så skal det komme plussgrader så langt meldingene går, så issesongen var nok to dager så langt. Er vi heldige kommer det igjen til vinteren

Mellomste knakk koden skikkelig i fjor. Eldste sånn delvis men han har visst glemt det igjen i sommer og var stiv og stokkete i går.

Sesongen er ikke noe fast begrep. Noen år blir det aldri trygg is. Om det kommer igjen etter denne helga i vinter kan vi bare håpe på
Set er bare å håpe på litt frost :) så koselig og gøy med skøyter
 
Set er bare å håpe på litt frost :) så koselig og gøy med skøyter
Det er jo heldigvis håp om det, vinteren er jo ikke egentlig igang enda. Den bare tjustartet litt med en smakebit
 
Back
Topp