November-tråden :)

Da har jeg logget av jobben :)
 
Vi har vært på isen!

Dog fant jet bare to par barnrskøyter så eldste hadde de største først, og da hadde mellomste de minste. Begge med bare en sokk.

Deretter gikk eldste hjem og mellomste fikk de største, og raggsokk, og yngste fikk de minste., trykket ned til en mindre størrelse.

Så ja. Minstemor har stått på skøyter for første gsng. Det mangler en del på teknikken kan man si men hun likte prinsippet
 
Vi har vært på isen!

Dog fant jet bare to par barnrskøyter så eldste hadde de største først, og da hadde mellomste de minste. Begge med bare en sokk.

Deretter gikk eldste hjem og mellomste fikk de største, og raggsokk, og yngste fikk de minste., trykket ned til en mindre størrelse.

Så ja. Minstemor har stått på skøyter for første gsng. Det mangler en del på teknikken kan man si men hun likte prinsippet
Så utrolig koselig da :)
 
Etter en tur i lekeland, og det er IKKE maling (minsten sin genser) :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_20191116_175533.jpg
    IMG_20191116_175533.jpg
    24 KB · Visninger: 13
Jeg må:
- Legge noen kamskjell og scampi i marinade
- Rydde litt på kjøkkenet
- Rydde leker i stuen
- Begynne å legge Lille U
- Henge opp noen klær
- Sette igang en ny maskin med klær

Og hva er jeg gjør, jeg begynner å lakkere neglene :p
 
Hurra ferdig å pakke inn gavene jeg har kjøpt inn.
Deilig, nå er de klare til å bli tatt med til Sunnmøre neste helg
 
Har samtidig sett på volleyballkamp, niesen min har spilt 50 mil unna , livestreaming er topp:D
 
Merkelig med det.
Vår eldste er ganske stor og klarer seg for det meste selv, likevel merkes det utrolig godt at han ikke er hjemme :rolleyes:
Ja, det merket jeg også når vår eldste, relativt selvhjulpne var vekke. Tomt i huset. Også er det jo også sånn at minstemor ikke liker å stå opp alene. Men hun trenger ikke en voksen, hun kan stå opp med storebror.
 
God kveld og god natt . Trøtt så finner rett og slett senga
 
Har fått munnsår i munnvik - kjøpte noe greier Zovirax eller lign på apoteket....190kr FOR 2gram! ganske stor forpakning i forhold til tuben inni :confused: den er mindre enn bilde av tuba utpå pakken :hilarious:
Det var dyr kilopris
Haha, satse på at den funker fantastisk da:p
 
Æsj, litt tidligere start på dagen enn jeg håpet på, frøkna hylte til og virket veldig utilpass. Målte til 40,2 og hun fikk paracet. Nå skal jeg prøve å duppe frem til kl 06 før jeg må stå opp og gå på jobb :shy:
God bedring til frøkna:)
 
Back
Topp