November skravletråd

Er så glad for at det er fredag i morgen. Merker at denne graviditeten nå gjør at jeg er sååååå trøtt hele tiden. Å da begynne på jobb kl. 07 er tungt da, og stå på et kjøkken å lage mat og vaske opp alt etterpå,skikkelig drit nå.

Hvor langt er du på vei?
 
Det går bra :) Sliten, men ok. Gleder meg til en rolig dag i morgen. Mannen er sykemeldt, så jeg har selskap for tiden, og god hjelp hjemme. Sånn bortsett fra at han ikke får løfte da ^^
Godt å få slappe av hjemme nå tenker jeg. Planer for helgen?
Slappe av hjemme jeg også.
Er planleggingsdag i morgen så skal være hjemme.
Her bare et lite skype-møte jeg må være med på

Ingen planer for helgen annet enn å kjøre eldste på speider tur
 
Rett og slett hyggelig med andre ord :D

Ja.men hun har nok rot-huset mitt i bakhodet når hun inviterer barnebarna for å lage julekort på søndag. Ja, pappa vil også være sammen med dem, de skal ha alle fem (2 av dem er min bror sine) noen timer da. Men først forsikret hun seg om at jeg og mannen ikke skulle noe så vi hadde tid til å ta et tak i huset.

Jeg hadde jo tenkt å ta kjøkkenet på min feriedager, men så endte det med at mannen gjør det og jeg ligger på sofaen og er trøtt..
 
Var veldig koselig. Alle kom med penger til hu, for hu ønska det fra alle. Men fra meg ønska hu klær fordi tante Sanka kjøpte alltid kule klær [emoji39] Jeg føler meg ganske så heldig [emoji16]
 
Vært ut på tur. Jeg elsker å gå i mørket :)
Kjøpte meg is til i morgen [emoji14]
Kjenner på lite energi nå. Merker godt at jeg ikke sov godt i natt. Jeg skal sette meg foran tv med knekkebrød og "Heartbeat". Kanskje strikke litt. Har virkelig ikke vært i humør til å strikke i det siste.
Ikke jeg heller og må strikke en til barselgave [emoji849][emoji23]

Godt du koser deg i mørket da [emoji169]
 
Er så glad for at det er fredag i morgen. Merker at denne graviditeten nå gjør at jeg er sååååå trøtt hele tiden. Å da begynne på jobb kl. 07 er tungt da, og stå på et kjøkken å lage mat og vaske opp alt etterpå,skikkelig drit nå.
[emoji169]
 
Back
Topp