November Lørdag ;)

Girl1990

Glad i forumet
God morgen jenter :) har ikke klart å stått opp før nå. Ovnen er på klar for å steke noen rundstykker :) Har tatt ut av oppvaskmaskinen og ligger nå på sofaen. Kvalmen kom plutselig og føler jeg må kaste opp :( Hadde håpet på at jeg slapp unna ;) hva gjør dere på nå? Noen planer for dagen? Jeg må desverre på jobb i ettermiddag og skal rett på jobb igjen i morgen tidlig. Gleder meg til denne arbeidshelgen er over :D
 
Go morn:) rolig morgen med barnetv og frokost i morrest her :) for en stund siden gikk de eldste ut for å leke i snøen og nå skal jeg og minste ta akebrett fatt og hunden med oss for å gå en lang tur i det nydelige været:happy:;)
 
Mini er ferdig med hvil nr en. Jeg har satt på en maskin med klær, tatt utav oppvaskmaskina og prøver å lese litt til eksamen, Tenkte vi skulle opp en tur til oldemor og oldefaren til mini etterhvert :)
 
Har lagt meg på sofaen og har pause fra ryddingen på kjøkkenet :p
Tenkte å ta med meg ungene på trilletur litt seinere :)
 
Jar akkurat kommet inn etter en lang gin tur i nysnøen. Har kjørt akebrett å klatret på (fjelltopper):p. Nå må vi lage litt lunch til lillemann å legge ham til dagens dupp.
 
Gubben er på svenske-juleshopping, mens jeg og barna stod opp, så på tv og kosa litt, så dro de i barnehagen og sku bake boller i noen få timer, så mor får studert (bitteliten liten pause nå). Så ska vi på butikken og hjem og kose oss litt mer me snop, tv og lørdagsmat bare frost ute, ingen snø så da sier jeg late dager, lenge leve!
 
Så koseligt dere har det. Her er det ingen antydning til snø. Er blitt kaldere i været :) håper snøen kommer til sandnes snart ;)
 
Er på jobb i kiosk, vært her fra ni og skal være her til halv fem.. og pån igjen imorra. Gleder meg til å ha fri neste helg jeg og. Heldigvis har jeg ettermiddagsfri i hvert fall.
 
Her har vi vært våkne siden halv 6 da mini synes det var på tide å våkne. Vært på babysvømming med han og nå venter jeg på å komme inn til frisøren mens mannen passer mini:)
 
God formiddag☺️ Jeg har vært ute på tur med hunden. Endelig har snøen kommet og sola skinner så det var deilig å komme seg ut i frisk luft idag!!☺️
 
Fikk ikke sove noe særlig i natt så kl 04 ga jeg opp!!!! Har bakt kake, vasket kjøkkenet, kjørt/henta barn på trening. Nå blir det en liten tur til byn. Etter det skal jeg slappe litt av før det er tid for julebord :)
 
Her er det snart på tide å kle på seg kjole og sminke litt, før julebord med venner i kveld. Ikke spesielt lyst til å dra, så blir neppe lenge. Og så fryser jeg så fælt at jeg kommer til å kle på meg utebukse utenpå strømpebuksene når jeg går bortover til lokalene. Kjedelig med vintervær når man er så frossen.
 
Ble tidlig morgen på meg, kvalmen har roet seg ned nå, virker det som, har ikke kastet opp i hele dag og er bare kvalm om jeg begynner å bli sulten. Takk gud!! Trodde nesten jeg ikke skulle bli kvitt den! Så idag tar jeg det rolig og gleder meg til pannekaker til middag! (Kanskje ikke det beste mot kvalme men det er jo så godt!! :p )
 
Back
Topp