Flink du er som nattammer og er i full jobb! Eg jobbar turnus og har ikkje byrja på igjen enda, men blir snart. Då blir det pumping mens eg er på jobb, og mini skal få mme til eg kjem tilbake.Nattammer også fortsatt mye med førstemann. De siste nettene har han bokstavelig talt vært klistra til puppen. Kanskje det er fordi produksjonen har gått ned etter jeg ble gravid, ja!? Har ikke tenkt på det. Jobber også mer nå enn før, så vanskelig å si hva som er hva. Håper å kunne fortsette å amme en stund til, men merker at det krever mye energi å både nattamme, jobbe OG være gravidJeg er også spent på to under to
![]()
Kjenner eg er veldig trøyt på dagtid - men hjelp jo ikkje med amminga. Men ja, eg og vil prøve å amme so lenge som mogleg
Jeg er også spent på to under to

Årh her var det mye jeg kjente meg igjen i! Har selv pcos og slet veldig med å få hun første. Det tok først ett år før de fant ut at jeg hadde pcos, og deretter ett år til med hormoner og prøving. Det som til slutt ble løsningen for meg var å starte på metformin fast. Det har dempet pcosen generelt og jeg fikk regelmessig syklus. Så denne gang satt den på første forsøk uten hormoner. Skjønner godt at du føler disse dagene du venter på neste hcg måling går tregt! Det hadde nok jeg også gjort. Men prøv å tenk at i de aller fleste tilfeller går det bra! heier på deg! Jeg skal selv en tur å kjøpe ny pakke graviditetstest. Kommer til å teste jevnlig frem til jeg skal ha tidlig UL rett over påske

så metformin turte jeg ikke å prøve igjen denne gangen, men har vært helt regelmessig siden jeg fødte i 2020 -bortsett fra de to siste syklusene mine.. men siden jeg var såååååå dårlig forrige gang kjennes det helt merkelig ut å ikke ha symptom nå. Eller, jeg kjenner litt «menssmerter», og selv om jeg vet det er normalt så blir jeg litt bekymret likevel. Tenker mest positivt og så kjenner jeg at det er skummelt likevel