Lykkemamma<3
Betatt av forumet
Når man har fått tilgang til skjult forum, hvordan kommer man inn der å ser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ligger som et underforum til November, og dukker opp automatisk når dere har fått tilgang. (Hvis dere er på app kan det hende dere må avslutte appen helt og gå inn igjen.)Lurer på det samme![]()
Ok. Da tar det vel litt tid før det kommer i orden.Det ligger som et underforum til November, og dukker opp automatisk når dere har fått tilgang. (Hvis dere er på app kan det hende dere må avslutte appen helt og gå inn igjen.)
![]()
Det skal være synlig med en gang du får tilgang. Og tilgang har du fått.Når man har fått tilgang til skjult forum, hvordan kommer man inn der å ser?
Var inne en liten tur i går kveld og nå er det borte igjen[emoji31]Virker som det skjulte forumet detter ut hele tiden..hvertfall hos meg. Hvorfor er det slik?
Hei. Du må sende meg pm hvis du vil ha tilgang.Kan jeg komme inn her?![]()
Vet at en del har slitt med å få det opp i appen, men fra nettleser skal det funke. Hos meg ligger det under reklamen, så det blir litt bortgjemt:Finner ikke det skjulte forumet. Verken i appen eller i nettleseren.
Bare jeg som var litt utålmodigVet at en del har slitt med å få det opp i appen, men fra nettleser skal det funke. Hos meg ligger det under reklamen, så det blir litt bortgjemt:
![]()
Når ba du om tilgang, da? Det kan fort ta noen dager.
Bra du fant detBare jeg som var litt utålmodig![]()