November 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer


November2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:

(Obs. du må være pålogget forumet via nettleser for å søke om tilgang. Det er ikke mulig å søke om tilgang via appen.)

1.png

2 (1).png


Tilgangsansvarlig for dette forumet er Cachee. Hvis du har fulgt stegene nedenfor og mener du oppfyller kravene og allikevel ikke har fått tilgang, send henne en pm for å sjekke hva som er galt.

Kos dere med den skjulte gruppen :)
 
Last edited:
Jeg har spurt om å få bli med på terminlista deres da det er litt usikkert med terminen min. den vil evt være 27november. Er det mulig?
 
Jeg har spurt om å få bli med på terminlista deres da det er litt usikkert med terminen min. den vil evt være 27november. Er det mulig?

Du har blitt skrevet på terminlista :) Men du har ikke nok innlegg i gruppa her til å bli med i det skjulte forumet enda.
 
Hvordan finner man ut hvor mange innlegg/svar man har hatt? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har jeg nok innlegg nå? :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kan du lett telle selv ; ) Bare klikk på navnet ditt øverst til høyre og velg "dine innlegg" i alternativene som kommer opp. Så kan du telle alle som er lagt inn i november 2014 (dette står under hvert enkelt innlegg) ; )
 
Ååja, det visste jeg ikke! Skal gjøre det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Søkt om å få bli med i skjult gruppe, men ikke fått noen tilbakemelding.
 
Er på mobil og kan ikke helt se hvor mye innlegg jeg har. Men søker om tilgang til den skulte gruppa.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får skynde meg å skrive innlegg så jeg kommer med i skjulte gruppa.... Flytta termin i dag...
 
Hvordan lager man nick på appen til iPhone?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan kan jeg vite om jeg fikk eller ikke tilgang til Novembergruppa? :) :) :)
 
Back
Topp