November 2008-forumet har.....

*trinemor*

Gift med forumet
.....faktisk mest liv av alle terminforumene i 2008 :)

Så selv om det er stille her, er vi det eneste der det faktisk er daglig aktivitet....

Stå på damer, så holder vi det i gang :)

Fantastisk bra =)

Så bra! Hvordan fant du det ut? Jeg skal bidra det jeg kan for at det ikke dør ut her:) Synes det er superkoselig at en del fortsatt er her. 

Så bra! emoticon

Oj oj så bra!!! :) da er det bare å prøve å være litt aktiv!:)

Ikke verst! Synes det har tatt seg bra opp i det siste. =)

almara skrev:
Så bra! Hvordan fant du det ut? Jeg skal bidra det jeg kan for at det ikke dør ut her:) Synes det er superkoselig at en del fortsatt er her. 

Bare å gå inn på terminklubber og 2008. Da får du opp alle de 12 månedene og når siste innlegg er skrevet, og nå er det bare vi som har innlegg i september faktisk :)

De andre har siste innlegg i juli eller august :)

Oy, så bra :):) nå er det endelig lettere å komme inn her siden det har blitt som før, med tanke på at vi slipper å inn på 2008 først :D

Er så dårlig til å svare og skrive blitt jeg, er innom rett som det er.. Men tar meg aldri tidtil å skrive. Men trist om det skulledø helt ut synes jeg.Vi har jo holdt til inne her i nesten fire år nå

*Ann Helen* skrev:
Er så dårlig til å svare og skrive blitt jeg, er innom rett som det er.. Men tar meg aldri tidtil å skrive. Men trist om det skulledø helt ut synes jeg.Vi har jo holdt til inne her i nesten fire år nå

Helt enig! :)
Er dessvere ikke like mye innom som tidligere siden livet som alenemor, yrkeskvinne og student tar veldig mye tid, men titter allikevel innom selv om jeg ikke alltid skriver. :)

Så bra! Nå må jeg bli flinkere her.. titter innom av og til, men blir alt for sjelden..

Back
Topp