November 13

Myshelle

Elsker forumet
Tenk at nå har det begynt å komme folk på november 2013! Det betyr jo at tiden flyr, artig at jeg snaaart er halvveis. Og bare to uker til o.ul. :-)

Ååååå nå ser jeg at jeg er faktisk halvveis om 4 uker!

Tiden går så fort denne gangen :D

Halvveis?? Oj det er leeenge til hehe :P hele 7uker igjen til det, tia flyr men for min del kunne den gått fortere :P

Tenk det!! Ja, tida går jo egentlig fort... Men samtidig føles det som en eeeevighet til jeg er halvveis asså....! Er jo bare 13 uker denne uka ;)

fram til uke 12 gikk det forferdelig sakte synes jeg. Men de to ukene nå har jo bare flydd avgårde, føles som jeg akkurat ble 12 uker men blir 14 uker i dag jo :eek::D 6uker til halvveis :D

Syns at tia stopper helt opp noen dager, mens andre dager er så travle at jeg ikke husker hvor langt jeg er på vei! :p Men idag er det akkurat 6 uker til jeg er halvveis! :o :D

:-) syns tiden går litt fort for tiden jeg. Og syns det er helt greit, for er så spent på o.ul :-D

Rart å lese på november 13 og oktober 13. Kjenner igjen så mange av trådene. Blødninger, medlemmer som kommer og går, kvalme osv. Jeg ønsker de lykke til, og gleder meg over at vi er i en tryggere periode med mye spennende som skjer :)

Synes enda tiden går både sakte og fort, er lenge siden positiv test, men kvalmen gjør at dagene føles lange. Gleder meg veldig til den slipper helt og jeg bare kan nyte svangerskapet og da raser nok tiden avgårde :)

Rart å lese på november 13 og oktober 13. Kjenner igjen så mange av trådene. Blødninger, medlemmer som kommer og går, kvalme osv. Jeg ønsker de lykke til, og gleder meg over at vi er i en tryggere periode med mye spennende som skjer :)

Signerer!

Back
Topp