November 09 Mammaene :) (m/bilde)

Navn: Aakifah
Alder/bursdag: 33 år/ 1976
Antall Barn: 1
barnas navn/alder: Zoeya 4 mnd og tre uker blir 5 mnd 01.05.10
tidligere/nåværende kjæledyr:
sivilstatus: Gift
her bor jeg: Akerhus
sånn jobber jeg: Jobber som sekretær
hobbyer/interesser: reise

var novembergullet planlagt: egentlig ikke fant ut at jeg var gravid ca 3 uker etter at jeg kommer tilbake fra pakistan feb 2009. Giftet meg des 2008. Så det kom litt brått på. Men samtidig ønsket.

hvordan reagerte du, og hvordan reagerte barnefaren?: Jeg ble kjempeglad og det samme ble pappaen. Begge ble overrasket men positivt.

gikk graviditeten bra: I starten ja. Men fikk endel komplikasjoner fra august og ut. Blant annet høyt BT, med fare for svangerskapsforgiftning. Svangerskapsdiabetes. Ble innlagt et par ganger også.

hvordan syns du det nå er å ha et novembergull: Kjempe herlig. det beste som kunne ha hendt meg. Elsker henne over alt på på jord

er livet annerledes fra hvordan du trodde det ville være, til hvordan det er: ja, spesielt da jeg er alene om henne fortsatt da pappaen fortsatt ikke har kommet

5 dårlige sider ved deg:
sta
veldig bestemt
gråter lett
har vanskelig for å si nei inni mellom
kan være utålmodig

5 gode sider ved deg:
lett å prate med
får lett venner
god mamma
sta
bestemt

fortell litt om deg selv: er en norsk-pakistaner på 33 år født og oppvokst her i Norge. Nyter livet med min datter. Har nettop begynt å jobbe litt leit men hadde ikke noe valg. Elsker min lille familie...
 
Navn: Helene
Alder/bursdag: 23
Antall Barn: 2
barnas navn/alder: Odin blir 3år i juni, Sigurd 4 mnd og to uker
tidligere/nåværende kjæledyr: en hamster som døde da jeg var på leirskole fordi mamma ikke ga den mat[&:]
sivilstatus: Samboer
her bor jeg: Akerhus
sånn jobber jeg: Butikkslakter. Jobber i ferskvaren på meny jessheim:)
hobbyer/interesser: Trene, være med venner og den lille familien min[:)]

var novembergullet planlagt: Hadde sluttet på pillen, så vi tok det som det kom. Men jeg visste at jeg ble gravid den dagen han ble lagd[;)]

hvordan reagerte du, og hvordan reagerte barnefaren?: Kjempe glade:) og litt sånn shit nå er det ingen vei tilbake[8D]

gikk graviditeten bra: Kjempe bra:) hadde en del nedpress de siste ukene så ble 100% sykmeldt i uke 34. men ikke noe som skremmer meg fra å få en til:)

hvordan syns du det nå er å ha et novembergull: Kjempe fint:) elsker de to små gutta mine over alt[:)]

er livet annerledes fra hvordan du trodde det ville være, til hvordan det er: Trodde det skulle være mye mer slitsomt med to barn enn det det er[:)] Alt er opptil hva man gjør det til selv[;)] (hvis man ikke har kolikk barn da)

5 dårlige sider ved deg:
Kan bli litt fort stresset
Dårlig til å si ifra hvis noe plager meg
gråter lett
har vanskelig for å si nei inni mellom
kan være utålmodig

5 gode sider ved deg:
Stort sett blid
Blitt mye flinkere til å ta vare på vennene mine:)
god mamma
Liker å planlegge ting til minste detalj (eller er det en dårlig side[8D])
Liker å lage mat???

fortell litt om deg selv: er ei blid og gla jente som bor på kløfta:) bor i leilighet nå, men skal kjøpe huset til svigers etter sommeren:) Har to (tre med sambo) fantastiske gutter og elsker de over alt på jord[:)]
 
Navn: Thea
Alder/bursdag: 24, 85 mod
Antall Barn: 1 barn
barnas navn/alder: Matheo 5 mnd. født 2.11.09
tidligere/nåværende kjæledyr: Mopsen vår Melvin på 2 år.
sivilstatus: Gidter oss 11 september.
her bor jeg: Nesodden rett utenfor Oslo
sånn jobber jeg: Helsefagarbeider på sykehjem
hobbyer/interesser: trene, venner, famile, dyr, Matheo ++++

var novembergullet planlagt: Ja :-)

hvordan reagerte du, og hvordan reagerte barnefaren?: Trodde ikke på den første testen for å si det sånn. Vi ble kjempe glad begge to, gikk konstant rundt med sommerfugler i magen :-D

gikk graviditeten bra: Ja. Litt små kvalm og sliten bare.

hvordan syns du det nå er å ha et novembergull: Det er så herlig. Blir bare mer og mer forelsket for hver dag som går jeg <3

er livet annerledes fra hvordan du trodde det ville være, til hvordan det er: Ja, det er jo det. Har jo fått meg en ny sjef som trenger meg heletiden. Elsker det da :-)

5 dårlige sider ved deg: Sta, shoppinggal, godtegris, perfeksjonist, utolmodig

5 gode sider ved deg: Effektiv, snill, hjelpsom, nygjerrig, spontan

fortell litt om deg selv: Jeg er en jente som er veldig hjemmekjær og veldig glad i hele familien min. Er veldig sporty av meg elsker alt fra snowboard til fisking. hmmm... skriver mer senere... må se et program på tv nå :p

Bilde av deg / hele familien:

 
@@@
 
Navn: Natalie
Alder/bursdag: 21 - 27.08. 89
Antall Barn: 1
barnas navn/alder: Tom-Arild, 11 mnd (f. 12 nov 09)
tidligere/ nåværende kjæledyr: Har 2 gullhamstre 
sivilstatus: i et forhold <3,
her bor jeg: Kristiansund
sånn jobber jeg: går vg1 helse og sosial
hobbyer/interesser:
gå turer, være med familie, se film, synge og danse

var novembergullet planlagt:
ja

hvordan reagerte du, og hvordan reagerte barnefaren?:
jeg ble sjokkert, Men da jeg var kommet over sjokket ble jeg overlykkelig!
Barnefar trodde at noe var galdt med meg da jeg ringte og var hysterisk i telefonen :P

gikk graviditeten bra:

kunne ikke gått bedre :) selv om jeg sleit litt med bekkenløsning

hvordan syns du det nå er å ha et novembergull?
Det er helt herlig,jeg elsker å være mamma og jeg kunne ikke forestillt meg livet uten kjærligheten min <3

er livet annerledes fra hvordan du trodde det ville være, til hvordan det er:

Til og begynne med så syntes jeg ikke det, men da jeg ble alene med han så kjente jeg hvor tungt det var.

5 dårlige sider ved deg:

- røyker
- er utålmodig
- hater husarbeid :P
- er mørkredd og husredd
- sliter med depresjon så gråter en del.

5 gode sider ved deg:

- flink til å lytte
- er til å stole på
- er snill og omtenksom
- gavmild, og deler lett med andre
- ærlig og holder det jeg lover

fortell litt om deg selv:
 
Navn:                                        Merethe
Alder/bursdag:                          82 modell 27 apr
Antall Barn:                               1
Barnas navn/alder:                    Emilie 05 nov 09
Tidligere/ nåværende kjæledyr:  fadder katt hos DOOA 
Sivilstatus:                                 samboer
Her bor jeg:                               Oslo, men kommer fra Kristiansund. Bodd her i 9 år.
Sånn jobber jeg:                         for tiden arb ledig
Hobbyer/interesser:                   næss, venner, gå turer, trene bitte litte granne, spille kort og spill og bare se god tv...

Var novembergullet planlagt:
Ja, men på første forsøk da.... nei, vi skulle ha sommerbarn vi da [:)]
Jeg bodde jo i Kristiansund en periode da, sååååå måtte jeg bare tilbake da etter 10 mnd der.

Hvordan reagerte du, og hvordan reagerte barnefaren?:
Jeg skjønte det jo. Ingen mens smerter og 3 dager over tia så viste testen positivt. Spent, skjalv godt, husker det føltes spennende. Erlend ble stille og overrasket. Alvorspreget. Tok et par dager så var han over lykkelig.
 
Gikk graviditeten bra:
Over all forventning. Gikk opp 16 kilo, mye mer enn planlagt men men...
 
Hvordan syns du det nå er å ha et novembergull?
Nå som Emilie er 11 mnd og nærmer seg året, jeg føler at vi er verdens heldigste. Hun er så blid og sprudlende. Hun har alltid vært ei solstråle og glad i mat. Ikke hatt noen våkenetter og ikke har hun vært spesielt syk ennå heller. Men vi venter på den tiden med lite søvn. Hun har jo tross alt bare fått 2 tenner og hun har bare gått i bgh i 2 mnd....
 
Er livet annerledes fra hvordan du trodde det ville være, til hvordan det er:
Trodde jeg skulle komme meg mer ut og bli litt mer aktivisert, men nei....
 
 
5 dårlige sider ved deg:
- smug røyker 
- er utålmodig
- blir litt fort irritert hvis jeg er stressa og ikke skjønner helt hva som skjer og blir fortalt...
- dumsnill til tider
- kan være sta og påståelig til tider, ikke alltid bra
 
5 gode sider ved deg:
- omsorgsfull, passer på at alle har det bra...
- lojal og til å stole på
- er snill
- spontan 
- ærlig

Ellers er det ikke noe spesielt mer å tilføye [:D]
 
 
Merethe
 
Dette er meg nå :)



Navn: Helen

Alder/bursdag: 26 i desember en gang (2012)

Antall Barn: jeg har ei lita tulle :)

barnas navn/alder: mi lille tulle heter Naomi og blir 3 (19.11) år

tidligere/nåværende kjæledyr:

sivilstatus: Forlovet

her bor jeg: Simbalandet

sånn jobber jeg: På et bilverksted

hobbyer/interesser:
- Trening (to ganger i uka , Styrke trening 2 timer og Innebandy 2-3 timer)
- Bil
- Musikk
- Kosestund med ungene våre

var novembergullet planlagt:
Jeg hadde veldig lyst på å bli gravid men siden jeg og faren hennes slet både med og bli gravid og hadde samtidig problemer som gikk til slutt ut av forholdet så var hun ikke planlagt.


hvordan reagerte du, og hvordan reagerte barnefaren?:
Jeg ble sjokket å tenkte dette var ikke helt bra siden jeg ville der og da ut av samboerskapet. Han ble bare mer og mer likegyldig.


gikk graviditeten bra:
Kvalmen og bekkenløsningen var jævlig men savner det stadig. Men å må bo med faren helt til gullet mitt var 3 mnd gammel før han tillot at forholdet var slutt var noe av det jævligste jeg har opplevd i hele mitt liv.


hvordan syns du det nå er å ha et novembergull:
Jeg angrer ikke et sekund på at jeg fikk henne selvom faren hennes er ikke han jeg skulle ønske at var faren da.


er livet annerledes fra hvordan du trodde det ville være, til hvordan det er:
Trodde at om jeg fikk komme meg ut av forholdet med en gang jeg hadde, hadde starten på livet til jenta mi gått lettere siden vi slet masse med mat og samspill grunnet faren tråkket på meg hele tiden. Men nå er livet til meg og jenta mi er mye bedre enn før.


5 dårlige sider ved deg:
- For ærlig
- Sta
- Lat ( orker ikke så mye trening)
-
5 gode sider ved deg:
- Ærlig
- Hyggelig
- Lojal
- Omsorgsfull
- Spontan
fortell litt om deg selv:
Jeg er da meg med 4 små unger (mi og hans) på en alder mi blir 3 i november.Eldste hans blir 2 i september, nest Eldste hans 1 år i februar og Yngste er snart en mnd ( alder pr mars 2012). Ja jeg ble sammen med min forlovede like etter han og xn hadde skiltes lag, men vi har det toppers. Vil beskrive oss som fjortiser mot hverandre med sms ti gang minst om dagen om at vi elsker hverandre og veldig voksen mot hverandre blandt venner. Er langt i fra A4 jeg og liker å være slik. Ungene våre trives godt sammen og vokser snart i fra oss.


Bilde av deg / hele familien:
 
Back
Topp