November ❤️

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Hei.
Noen som skal ha forsøk i november? Tenkte vi kunne følge og heie på hverandre :)
Dette blir mitt andre ferskforsøk. Første resulterte i en liten skatt som er 14 måneder ❤️
Skulle egentlig ha fryseforsøk men egget overlevde ikke opptining dessverre så da starter vi på nytt og ber til de høyere makter om at det vil gå like bra ferskforsøket denne gangen og :)

Hei, er i akkurat samme sko som deg. Skatt på 15 mnd som ble til på 1. Ivf. Nettopp avbrutt fryseforsøk fordi egget ikke overlevde, så nå skal vi i gang med ivf igjen :) tror ikke vi rekker november da, men blir spennende å følge deg. Du er vel ikke fra Juli gruppa? :)

Hei, er i akkurat samme sko som deg. Skatt på 15 mnd som ble til på 1. Ivf. Nettopp avbrutt fryseforsøk fordi egget ikke overlevde, så nå skal vi i gang med ivf igjen :) tror ikke vi rekker november da, men blir spennende å følge deg. Du er vel ikke fra Juli gruppa? :)

Jeg hadde håpet på november men blir i desember her virker det som. Jeg må ta de ulike testene og blodprøver dag 2-4 av syklusen. Jeg får mensen rundt 25 oktober. Så da blir oppstart av medisinering måneden etter når ny mensen kommer, 25 november. Gikk på kort protokoll sist og skal vel gjøre det igjen denne gangen også. Forhåpentligvis uttak og innsett i desember i gang og positiv test ved nyåret ❤️
Kanskje vi havner i samme gruppe? :) jeg er fra august 2014.

Jeg hadde håpet på november men blir i desember her virker det som. Jeg må ta de ulike testene og blodprøver dag 2-4 av syklusen. Jeg får mensen rundt 25 oktober. Så da blir oppstart av medisinering måneden etter når ny mensen kommer, 25 november. Gikk på kort protokoll sist og skal vel gjøre det igjen denne gangen også. Forhåpentligvis uttak og innsett i desember i gang og positiv test ved nyåret ❤️
Kanskje vi havner i samme gruppe? :) jeg er fra august 2014.
Regner med det blir lang protokoll på meg igjen. De liker det når man bor litt langt unna :p

Hvor du høre til? St Olavs her

Hei dere!
Jeg skal også ha uttak/innsett nå i november.. Mange følelser i sving! Første ul-kontroll førstkommende torsdag. Vi er i gang med søskenforsøk, flere som er det?

Vi holder på med søskenforsøk :) i november. Kom til den andre november tråden :)

Back
Topp