*Nothernstar*

Heihei[:D]

Joda joda, her humper det og går[;)]

Guttene går i barnehage 100% og er begynt å snakke.
Hoppa vår(ene hesten) ble tjuvparret i sommer så hun skal ha føll i mai så her vokser vi om kapp og er spent på hvem som føde først[:D] Passet ikke akkurat kan du si men vi får ta det som det kommer!
Ellers går nå dagene fort som bare det men alt som hører med.

Her er magetrollet due 16 mai og vi vet ikke hva som skjuler seg der inne for navelstrengen lå mellom bena. Benjamin er helt sikker på at det er en lillesøster, ikke snakk om noe annet. For han vil IKKE ha en lillebror til nemlig. Mammaen er derimot ganske sikker på at det skjuler seg en lillebror til i magen[;)]

Enn med dere da? News?

Så godt å høre det går fint med dere! [:)] Og gratulerer så mye med baby på vei, tror ikke jeg har sagt det tidligere! [:)][:)] Blir spennende å se om det blir enda en lillebror da [;)]

Joda, her går det fint! Er blitt periodealenemor, som jeg kaller det, hehe. Sambo pendler til Oslo hver uke, så han er kun hjemme i helgene. Rimelig slitsomt, ungene er i bhg 50 %, og sultestreiker som følge av at faren er så mye borte. Lite fritid på meg, og sure trassete unger. Men det er bare for en periode, heldigvis.

Åh nei, det hørtes fryktelig slitsomt ut, håper det ikke blir lenge han må pendle sånn, er jo sikkert ikke noe gøy for han heller å være så mye borte. Men enda godt han kan komme hjem i helgene.
Godt dere klarer dere bra tross alt. Men man klarer det man må klarer. Har man ikke noe valg så går det meste.[;)]

Takk for det, er meget spent selv. Men gruer meg fælt til å bli trebarnsmamma, det må jeg innrømme. Begynne helt på nytt igjen liksom.[&:] [:)]

Nei, vi er ca halvveis i perioden nå, litt over en måned igjen! Håper den går fort, haha. Er heldigvis vant til å være mye alene med ungene, så sånn sett er det ikke så ille. Er egentlig bare en person mindre å rydde etter og vaske klærne til [;)]

Tror det kommer til å gå fint som trebarnsmor jeg! [:)] Gutta begynner jo å bli så store nå, så de kan jo hjelpe deg litt med babyen også [:)]

Gratulere så mye med en til på vei, føler og det blir en jente så stemmer med guttungen jeg[:D]

ORIGINAL: Maiå

Gratulere så mye med en til på vei, føler og det blir en jente så stemmer med guttungen jeg[:D]
[:)][:)]

ORIGINAL: Maiå

Ja, de fleste tror det blir en jente og jeg ønsker meg virkelig en jente da. Selv om jeg blir jo like glad uansett, men er siste barnet så håper jo på å få bli mamma til en jente også[:)] Svangerskapet er ihvertfall totalt annerledes enn de andre. Med de andre spydde jeg ikke en eneste gang men denne gangen spydde jeg daglig til uke 13. Og denna ungen er spinnvill inni magen og symfysemålet er helt oppe ved grensen av det grønne feltet så magen er stor!
Spennende spennende[;)]

ORIGINAL: Shopoholic

Nææ dette har jeg ikke fått med meg!!! Gratulerer så mye med lille i magen!!! [:D][:D]

Gratulerer med baby i magen!!![:)]

Back
Topp