NORWEGIAN!!!

tussi09

Glad i forumet
Ser på tv2 hjelper deg, og kjente jeg ble sykt irritert!! De erstatter ikke ødelagte barnevogner, og informerer ikke om d heller!! Stakkars dame hadde flydd m norwegian tre ganger og fått ødelagt vpgn hver gang. Jeg skal iallefall IKKE fly m norwegian når jeg skal ut å fly igjen!!

Nei der lærte vi absolutt noe!!! [&o]

Men hvem har råd til en prampack? Synes de er svindyre jeg [&o]

Ja de er d, jeg flyr ikke så mange ganger i året så da tar jeg meg ikke råd til d. Men SAS leier ut prampack OG erstatter vogner som blir ødelagt...

Vi skal fly med norwegian når vi til avgårde nåi mai.. Skal ikke ha med barnevogn da[:)]

Men hun dama burde jo pakket vognen inn i noe annet etter at vognen ble ødelagt første eller ihvertfall andre gangen da! [&:]

Ser jo ut som man etterhvert kan leie prampack, det hadde jo vært fint!! Dyrt å kjøpe selv hvis man ikke reiser så ofte...

blærh!

Jeg har ei venninne som kjøpte barnevogn og fikk med flygaranti med vogna. Trur det var buggaboo eller hva den heter... så om vogna ble ødelagt, så dekker de som lager vogna det [:)]

Vi har prampack[:)]
Men vi reiser en del og skal ha flere barn etterhvert og den passer til alle vogner, så derfor var den verdt d hos oss[;)]

Back
Topp