NORWEGIAN = DRITTSELSKAP!!!!

summer82

Forumet er livet
Jeg reiste til Oslo i helga, siden jeg bare skulle ha med ting for to dager pakket jeg i bag, ikke koffert. Pakket ALT inn i klærne mine så alt var polstret, MEN det var tydeligvis ikke nok!!!

kom frem, ALT I BAGASJEN VAR KLISSVÅTT!!! ting var knust, helt ny parfyme, alt var dekt av parfyme osv. lite gøy!
til og med TANNKREMTUBA mi var knust topp på, den var i hundre biter.

Prøvde ringe dei men gikk ikke. Så tok det opp på gardermoen igår, gikk først feil å viste bagasjen til ei dame, som fikk sjokk, men ho jobba for SAS... så kom jeg til rett mann som var pisssur!!!! viste han bagasjen, ¨han sier:

"Norwegian dekke ingenting av bagasje, KUN kofforter som er skadet, men ikke innhold!?????"

WHAT THE FUCK????

Så jeg blei så forbanna når han sier du må pakke forsvarlig å helst i gamle kofferter, sånne harde??? hvor står da dette på siden deres????

Så sier han du må no vite at bagasjen ligger tett?
Jooo sier jeg, men da tilta det!

Så jeg bare fræste til han: "da har jeg ETT spørsmål! Kaster dere bagasjen vilt rundt å tramper på den?????"

Da blei mannen sur å ønskte meg bare god tur tilbake!

Så mitt råd: hvis dere reiser med Norwegian: pakk alt inn i hard koffert, pakk det så godt inn alt, pluss pakk det i regnklær!!!!

Du har virkelig ikke helle med deg...!!!
Jobbet på Gardermoen før og så hvordan bagasjen blir behandlett..så her er det alltid hard koffert. Bra du ikke hadde masse annet av verdi i bagen..kamera feks..
ps: SAS eller STERLING er ikke bedre.. alle behandler bagasjen vår like dårlig [&:]

ORIGINAL: Frk.Carro

Har reist mye med norwegian og har bestandig pakket i bag, aldri opplevd det det[8|]

nei skkulle jo ikke tro man opplevde slikt... jeg var sjokka når jeg kom frem kan jeg si!

Å der hadde jeg jo finklær å alt. lite kjipt!
All sminke er ødelagt, å alt[:'(]

Men skjønna ikke kor dei he gått frem med bagasjen når til og med toppa til tannkremmen min er knust i hundre biter????[8|]

ORIGINAL: Dos ninjos

Jobbet på Gardermoen før og så hvordan bagasjen blir behandlett..så her er det alltid hard koffert. Bra du ikke hadde masse annet av verdi i bagen..kamera feks..
ps: SAS eller STERLING er ikke bedre.. alle behandler bagasjen vår like dårlig [&:]

men med SAS får man vel dekt bagasje også? meina det utfra det ho sa ho på SAS.
Såg tv2 hjelper deg å der var det noen som fikk ødelagt vogna med norwegian, fikk ikke dekt men med SAS hadde ho fått...

Ja kan ikke tenke meg dei behandler bagasje fint igrunn[:'(][:'(][:'(] å derfor blir jeg også irritert når jeg leser på norwegian sin side at dei behandler bagasje fint...[8|][8|][8|]

Jeg og har reist mye med Norwgian og aldri opplevd det. Har hatt med både barnevogn og bilstol flere ganger også. Men sminke har jeg alltid med i håndbagasje etter at en nyinnkjøpt pudder ble knust for mange år siden, bare for å være på den sikre siden :)

Men har du reiseforsikring, jeg tror at du får det dekt gjennom reiseforsikringen.

ORIGINAL: pannekaka

har sett hvordan de ansatte i flyselskaper bare slenger bagasjen rundt! skremmende....

Slenger det som det skulle være stein bortover [8|]

Å, så kjipt[&:] skulle tro dei hadde kjørt over kofferten jo me tanke på at til og med tannkremkorka var knust!

Men hvis du har reiseforsikring, så mener jeg på at du får dekt en del der ihvertfall[:)]

Nei off, koffertene blir bare kastet bortover! Vet ihvertfall at hunden ALDRI skal fly, siden han må stå i lasterommet!

SAS erstatter det de har ødelagt... Vi fikk ødelagt barnevogna vår med Norwegian, men erstatter de den? Nope... Du må faktisk signere på at du sender den på eget ansvar...

Hadde også sjekket opp med forbrukerrådet og hørt for det hørtes jo helt vilt ut......... Men jeg hadde også sjekket med forsikringa. Parfyme er jo ikke akkurat billig...... og ikke finklær heller for den saks skyld.

ORIGINAL: Lizz83

SAS erstatter det de har ødelagt... Vi fikk ødelagt barnevogna vår med Norwegian, men erstatter de den? Nope... Du må faktisk signere på at du sender den på eget ansvar...

Var det dere som var på tv2 hjelper deg kanskje?

Sas hadde dekket skaden der ja.

ja er veeeeldi fristet til kontakte forbrukerrådet høre om dei kan si noe slikt som han sa...

Å isåfall burde det stå på nettet!!!!

Parfyma var helt ny å dyr, sminka var helt ny, ny finkjole, helt ny toalettveske og sminkepung, pluss pluss pluss...
UTROLIG BITTERT!!!!

MEN jeg luktet best på festen da[8D][8D][8D][8D] hihi

Kjempesurt, men dessverre slik som skjer..
Har ikke reiseforsikring da?

Back
Topp