Norske talenter

*NinaK*

Forumet er livet
Nr 10 (nevner ingen navn, for sist jeg gjorde det fikk jeg kjeft fra oven) er bare HELT SINNSYK RÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!  Han har verken kropp, alder eller utseendet som er i samsvar med mine bilder av en person med den dansestilen. Digger han. Stemte på han!!!!!

Nå ble jeg litt nysgjerrig! Har ikke sett på jeg da [8|]

Morsomt å se på, men når det gjelder talentet hans strekker det ikke til og jeg synes at noen andre som var veldig flinke og virkelig hadde talent måtte vike plass for tull....Synes det er tragisk at det her skulle gå videre til en finale når det er så mange som jobber knallhardt for å få realisert drømmene sine, og som fortjener å få dem realisert.

ORIGINAL: NinaK78

Nr 10 (nevner ingen navn, for sist jeg gjorde det fikk jeg kjeft fra oven) er bare HELT SINNSYK RÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!  Han har verken kropp, alder eller utseendet som er i samsvar med mine bilder av en person med den dansestilen. Digger han. Stemte på han!!!!!

Helt enig, blir bare så imponert altså!!![:D] Driiit kult!

Jeg synes det var helt riktig at han gikk videre, jeg da- Syntes han var utrolig flink, og for meg var undeholdningsverdien stor. Var også bra at Alex Alexxander gikk videre. Han er helt rå, han også!!!!!

Jeg mener at det var andre der som fortjente plassen bedre enn de to som gikk videre[;)]

Men flinke var de alle man!

Forøvrig så heier jeg på Rapperen Sirius [;)]

ORIGINAL: ThereseTherese

Jeg mener at det var andre der som fortjente plassen bedre enn de to som gikk videre[;)]

Men flinke var de alle man!

Forøvrig så heier jeg på Rapperen Sirius [;)]

Er jo bra man ikke er enig, det blir kjedelig.[:D] Men de var flinke alle sammen ja....

Har ikke sett på det. Er det han fyren i reklamen på tven og? For et eller anna kraftselskap? Han er skikkelig tøff synst jeg[:D]

Back
Topp