norske talenter, frekt!

zala85

Forelsket i forumet
Nokon andre enn meg som synest kommentaren til Mia etter magedanserjenta hadde dansa va litt frekk? jenta har ikkje for mye av noe! når ein trener så mykje magemusklar som ho gjere så seier det seg sjølv at magen blir litt større av muskla. Frodig var ho no ikkje! Eg veit i alle fall med meg sjølv at eg hadde blitt litt fornærma av å høyre noko slikt..

Ups...det har vi glemt [8|]

Jeg reagerte ikke nevneverdig når hun sa at hun hadde former, for det hadde hun. da tenker jeg kvinnelige former, men når hun tok seg til magen og liksom "ristet", da reagerte jeg. Virka som hun prøvde å si at hun hadde stor mage.

reagerte litt når ho sa ho va tøff som turte å visa seg fram sjølv om ho hadde frodige former, og samme som deg #tonje# reagerte eg når ho tok seg til magen..

ORIGINAL: mygirl26

Magedansere skal ha litt kjøtt på magen[:D]

enig, men ho va jo kjempeflott! ein skal vera fornøyd om ein ser slik ut!

Kanskje litt feil måte å si det på, men enig med Mia; jenter burde ikke trenge å være syltynne for å ha et talent, og tørre å vise seg fram!

Former er det mest naturlige på en jente, derfor, GO FORMER ! ;)

ORIGINAL: IdaMamma90

Kanskje litt feil måte å si det på, men enig med Mia; jenter burde ikke trenge å være syltynne for å ha et talent, og tørre å vise seg fram!

Ja sånn set er eg enig med mia, men dumt å bruke ho som eksempel...

ORIGINAL: Zala85

ORIGINAL: IdaMamma90

Ja sånn set er eg enig med mia, men dumt å bruke ho som eksempel...

Ja, hu var jo ikke den med mest former, så ja, men Mia mente nok ikke noe vondt med det - hun er jo ikke syltynn selv heller.. : )

ORIGINAL: Himmelblå

Jeg reagerte veldig på den kommentaren. Thomas Giertsen prøvde jo og dysse den ned, men da bare avbrøt hun han..

Tror nok hun mente den kommentaren veldig godt, og positivt... Men sånnt sier en ikke til en ung jente. Uansett om hun er tynn, i "normalt" hold, blubbete, eller tykk...

enig.. var nok meint som ein positiv ting, eg er enig med tanken til Mia :-) men ein seier berre ikkje slikt..

ORIGINAL: Zala85

ORIGINAL: Himmelblå

Jeg reagerte veldig på den kommentaren. Thomas Giertsen prøvde jo og dysse den ned, men da bare avbrøt hun han..

Tror nok hun mente den kommentaren veldig godt, og positivt... Men sånnt sier en ikke til en ung jente. Uansett om hun er tynn, i "normalt" hold, blubbete, eller tykk...

enig.. var nok meint som ein positiv ting, eg er enig med tanken til Mia :-) men ein seier berre ikkje slikt..

Så det ikke selv men har hørt om det. Men Mia er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen hun da...........

I tilegg så bærer hun på litt ekstra sjøl, har vel ikke så mye hun skulle ha sagt.

Jo mer å ta, jo mer å være glad i[;)] Liker former jeg[:D]

Back
Topp