Norske strippeklubber med østeuropeiske strippere...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/Sandnes-har-ftt-strippeklubb-2872637.html

Linker til Stavanger aftenblad, der de har en artikel om en "nyåpnet" strippeklubb i Sandnes.
Mannen i intervjuet sier at dette er østeuropeiske damer, som kommer på "turnus" og jobber i klubben...
Kvinnegruppen Ottar reagerer selfølgelig sterkt...

Hva synes dere om dette??

Er det greit fordi disse jentene ikke er "importert", men kommer frivillig for å jobbe på disse klubbene??

Etter min mening så er det ikke greit i det hele tatt, hadde det vært norske jenter, som jobbet til normal lønn, av egen fri vilje, så hadde jeg ikke reagert i det hele tatt.
Men noe inni meg reagerer når jeg ser at det er østeuropeiske jenter fra fattige land, som kommer til Norge for å strippe for rike menn....

Kjør diskusjon jenter!

Hvis de får godt betalt, er det kanskje ikke så ille.
Alternativet for de jentene er kanskje prostisusjon?
Stripping i seg selv synes jeg er ok, men om noen blir utnyttet på noen måte er det selvsagt ikke det.

Men nei, jeg vet ikke helt. Det spørs helt på forholdene for jentene, egentlig.

Miriel skrev:
Hvis de får godt betalt, er det kanskje ikke så ille.
Alternativet for de jentene er kanskje prostisusjon?
Stripping i seg selv synes jeg er ok, men om noen blir utnyttet på noen måte er det selvsagt ikke det.

Men nei, jeg vet ikke helt. Det spørs helt på forholdene for jentene, egentlig.

Jeg har ikke noe i mor stripping i seg selv jeg heller, og godt betalt har de nok...
Men alikevell, noe føles feil...
Tenk så mye mere penger disse jentene tjener på dette i forhold til å jobbe i sitt eget hjemland... 
De gjør det nok frivillig, og har det nok fint når de er der, men blir det ikke en form for utnytting uansett??
For, grunnen til at det er utenlandske strippere er nok fordi det ikke er helt enkelt å få tak i norske, for norske jenter kommer skjelden i en sitvasjon hvor de må ty til stripping... 
Ja, alternativet er kansje prostitusjon, men burde ikke norge være ett land som ikke bidrar offentlig til noen av delene??
Hvis vi først er ett land som sier det er greit at jenter blir tatt inn for å kle av seg for rike menn, og dette er lovlig, hvor kort er ikke veien til menneskehandel??

Drømmeren skrev:
Tenk at di har ødelagt Dbs med noe slikt emoticon

jaaaaa...TEIT!

Rekekreke skrev:

Drømmeren skrev:

jaaaaa...TEIT!

Pleide du også å gå ut der når du var ute eller?

Jeg mener at så lenge de blir godt behandlet og får skikkelig betalt, så er dette mye bedre for jentene enn at de kansje må prostituere seg for å overleve.
det er jo ikke til å stikke under en stol at det kommer mange fra øst europa og prostituerer seg, så det må jo være bedre for jentene å få jobbe slik som dette?
Såklart hvis de ikke blir presset til å ligge med kundene osv...

Drømmeren skrev:

Rekekreke skrev:

Drømmeren skrev:

jaaaaa...TEIT!

Jeg pleide ikke å gå ut så mye, men hadde samboer, og han dro meg med der ett par ganger...
Jeg liker meg best på Tribute jeg, eneste stedet jeg koser meg...

Rekekreke skrev:

Drømmeren skrev:

Rekekreke skrev:

Drømmeren skrev:

jaaaaa...TEIT!

Jeg pleide ikke å gå ut så mye, men hadde samboer, og han dro meg med der ett par ganger...
Jeg liker meg best på Tribute jeg, eneste stedet jeg koser meg...

ok hehe.. Tribute er en av di plassene jeg snur i døra

Back
Topp