Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samme det vel, er bare en dag.... nasjonalisme har ført til så mye hat og grusomme ting uansett, så bra om folk går litt mer sammen.. jeg syns hvertfall ikke at det skal forbys å bruke andre flagg.. trenger ikke flere lover og regler enn det som allerede er
La folk bruke de flaggene de vil! Jeg tenker at det er flott at vi feirer dagen da Norge ble selvstendig og at demokrati og stemmerett ble en selvfølgelighet i vårt samfunn. Det betyr ikke dermed at det BARE burde være lov med norske flagg?!? Så lenge vi feirer vår nasjon og koser oss sammen, så holder det i massevis
Lov er det, jeg synes ikke man skal lage forbud, nei, det blir for galt. Men personlig hadde jeg ALDRI viftet med det norske flagget i et annet land på deres nasjonaldag jeg hadde følt at jeg gjorde noe galt og respektløst
Jeg syns faktsik at norske flagg holder... Det er Norges dag. Det er Norge som har bursdag, ikke alle de andre landene. Jeg hadde jo ikke feiret nasjonaldagen til et annet land med å ta me mine egne flagg. Da er det jo deres nasjonaldag, ikke Norge...