Momofmany Forumet er livet 6 Mar 2013 #1 Kan noen hjelpe meg med norrøne guttenavn. Jeg har Odin og Trym..
Spireliten Gift med forumet Himmelbarn ❤️Mailykke 2022❤️ Aprilspirene 2024❤️ Februarhjertene 2025 8 Mar 2013 #2 Sigurd Sigve Sondre Gard Brage Hedin Fenris
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 12 Mar 2013 #3 Viljar Kyrre Truls Gaute Njål Balder
Ane_Rikke Glad i forumet 12 Mar 2013 #4 Ask og Birk (vet ikke om det er direkte norrønt dog...) også har man de mindre populære (nå om dagen i hvert fall) som Leif og Knut
Ask og Birk (vet ikke om det er direkte norrønt dog...) også har man de mindre populære (nå om dagen i hvert fall) som Leif og Knut
M maaaaaa Elsker forumet jentene i juni13 13 Apr 2013 #7 Kolegaen min har nettopp fått en gutt og heter Viljar. Veldig fint navn!!
HerQleZ Elsker forumet jentene i juni13 19 Apr 2013 #9 Brage Birk Balder Google norrøn mytologi og æser! Masse insp! Har en Ask selv og veldig glad i de norrøne
Brage Birk Balder Google norrøn mytologi og æser! Masse insp! Har en Ask selv og veldig glad i de norrøne