Noro-viruset

Windy

Forumet er livet
Blæææhh...  det har vi fått besøk av..  [:'(]

Begynte i går rundt 15-tiden med gubben..  noen timer senere begynte Adele Sofie, og en time etter der begynte jeg jeg..

Fy faderullan..  det har vært heftige timer jah!  Tror aldri jeg har hatt en så travel natt før..  :/
 Siden klokken 6 i morges har ingen av oss kastet opp, bare løs mage.

Vi nesten sloss om doskåla i natt.. he-he..  herligheten..  AS kastet opp i en bøtte og jeg stod å kastet opp i bøtta ved siden av..  Ikke helt enkelt å være trøstende foreldre når man selv kjemper mot kvalmen.. 

det store positive er at det ser ut som om Vilde Anie har klart seg unna.. Hun har vært mye våken i natt, hatt litt løse bæsje-bleier, gråti og ynka seg i søvne.. men heldigvis ikke noe mer.
Jeg håper at siden hun fortsatt ikke har blitt syk, så betyr det at hun klarer seg nå..

Så nå ligger vi som slakt i stua, spredd rundt på madrasser.. var mye enklere enn å ligge inne på forskjellige soverom..

Takk og lov for at VA er en så tålmodig frøken, hun kan ligge i 1-2 timer å bare leke på teppet sitt.. hun er fortsatt i pysjen da.. men pytt-pytt!!

Adele Sofie er veldig lei seg da.. vi skulle på Disney On Ice i dag.. det begynner nå kl halv 12..  [:(][:(]  Innmari kjedelig å måtte betale såå mye for noe man ikke får vært med på..  [:(][:(]  Håper de vi skulle reise sammen med, har fått solgt billetten til noen andre!!

Også fikk vi oppleve varme og godhet i går. :) :)
Min tante ringte og lurte på om hun, pappaen min og bestemoren min kunne komme innom en tur.  Jeg sa ja, og advarte dem om at vi kastet opp. de skulle bare komme i døra, da hun.
Også var de på butikken og lurte på om vi trengte noe. ja takk; eplemost og farris, svrte jeg. :)

Når de kom hadde de med seg 3 bæreposer med mye mat og snop!! de hadde handla matvarer for 800 kr for oss!!!  :)
Også fikk vi penger av dem! Til sammen 1700 kr!!   åhh.. tenk det a!!  Vi som hadde to biler nå, med tom tank og ikke penger til å fylle bensin, før onsdagen..
Jeg ble så letta og glad, og rakk såvidt å si takk, før jeg måtte løpe på do å kaste opp igjen!

Jeg synes vi er virkelig heldige!!  Vi har opplevd så mye godhet i de siste mnd!!  :) :)

Huff det er no skikkelig herk med det viruset. Godt at VA ser ut til å ha sluppet unna i det minste. Veldig synd at dere mista Disney on Ice, hadde vært stas for AS å få vært med på. Men det kommer neste år også da. [:D]

Sååå herlig med snille folk da, handler mat og gir penger sånn. Kjempeherlig! [:)]

Sender dere en go'bedringsklem!

hei, så godt det kommer noe positivt midt oppi alt kaoset. Håper dere blir fort friske igjen. trist at dere ikke kom dere på disney on ice da..
tenker på deg/dere.
stooor klem vennen...

Æsj, så trasig at dere har blitt syke[>:] Men så utrolig heldige dere er som har så snill familie! Ingenting er koseligere enn når folk overrasker på den måten og viser at de bryr seg om en[:)] Godt å bli tatt litt vare på oppi all sykdommen[:)]

Ønsker dere riktig god bedring[:)] Stor klem herfra[:)][:)]

GRØSS!!! Jeg hadde også besøk av det viruset for en stund siden, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har følt meg værre. Grusomt!! God bedring til dere. Også så utrolig snilt gjort av familien din. Det kan jeg tenke meg hjalp på[:)]
Masse klemmer!

Back
Topp