Normalt?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg har gått ned 5 kg etter jeg slutta å røyke for 13 dager siden..
er det ikke meningen at jeg skal opp noen kg???[8D][:-]
ikke at det gjøre noe altså, men bare lurer på om det er helt feil.. hehe..

Det er ikke normalt, nei.[:)]

Men hvis man er veldig bevisst på kostholdet sitt når man slutter er det fullt mulig.

ORIGINAL: fairy

Det er ikke normalt, nei.[:)]

Men hvis man er veldig bevisst på kostholdet sitt når man slutter er det fullt mulig.

jeg spiser det samme som jeg gjorde før jeg sluttet, er ikke veldig bevisst...
så ja, kanskje kroppen min er litt rar![:)]

Tror dette egentlig er veldig individuellt, dette med at man går opp i vekt etter røykeslutt. Mange småspiser eller spiser mere godis etter de slutter å røyke, for å dempe suget. Dette er vel en av de viktigste årsakene til at man går opp i vekt når man slutter å røyke.
Men, som sagt, tror dette varierer veldig.

Tror ikke det er spes unormalt om man går ned heller. Men hva som er normalt, er jo ganske relativt.

Så flink du er da, gratulerer med røykeslutt! [:D]
Kan det vær at du gjør mer? altså, at du er mer aktiv?

ORIGINAL: Miss.E

Så flink du er da, gratulerer med røykeslutt! [:D]
Kan det vær at du gjør mer? altså, at du er mer aktiv?

Takk!![:)]
nei, gjør akkurat som jeg pleier.. men har hatt mindre matlyst, så kanskje det
har noe å si.. spiser mindre, men like ofte.. [:)]

ORIGINAL: MillaVanilla

Tror dette egentlig er veldig individuellt, dette med at man går opp i vekt etter røykeslutt. Mange småspiser eller spiser mere godis etter de slutter å røyke, for å dempe suget. Dette er vel en av de viktigste årsakene til at man går opp i vekt når man slutter å røyke.
Men, som sagt, tror dette varierer veldig.

Tror ikke det er spes unormalt om man går ned heller. Men hva som er normalt, er jo ganske relativt.

Åja, jeg trodde man gikk opp uansett jeg.. hehe
men da vil jeg bare kalle meg heldig!![:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

normalt går man opp i vekt, ikke ned [8D]

Ja, det var jeg også trodde![:D]

Flink du er..[:)][:)]

Tusen takk!![:)]

Min bror gikk ned 13 kg.................. Han spiste gulerøter i stede for å røyke også hadde han så mye tid til å gjøre ting når han ikke røykte at beveget seg mye mer......

ORIGINAL: Puffen

Min bror gikk ned 13 kg.................. Han spiste gulerøter i stede for å røyke også hadde han så mye tid til å gjøre ting når han ikke røykte at beveget seg mye mer......

Wow, det vil jeg også!! hehe
skal ikke så mye til, for eneste jeg gjør anderledes er at jeg rydder litt ekstra + at jeg går mye fortere
til og fra barnehagen.. men det er bare 100 meter dit, hehe!

Back
Topp