• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

normalt?

Minimarmor

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Gutten min er 1 mnd gammel nå, og har begynnt å være våken hele dagen (bortsett fra når vi går tur) er det vanlig? trodde så små barn sov omtrent hele dagen. Det er ikke smerter heller, for han ligger som regel helt rolig, bortsett fra når han vil ha kos:)

Synes det er kjempe kos selvfølgelig, bare lurer på om det er sånn det skl være?

Han har også begynt å "prate" litt. Lager di søøteste lydene:D<3<3

Jenta vår sov ihvertfall 20 timer i døgnet fram til hun var ca 6 uker...Men hva som er normalt vet jeg ikke..Trodde de pleide å sove mye[8|][:)]

mini var våken hele dagen omtrent fra vi kom hjem fra sykehuset. de 2 eldste sov mye de første ukene. så jeg vil vel tro begge deler er normalt.

Han her har vært mye våken hele veien. Nå sover han faktisk en runde mer på dagtid i forhold til for noen mnd siden...

Her i huset er det bare jenta mi som har sovet noe særlig på dagene. Begge gutta var våkne mer enn de sov.

Så lenge babyen er fornøyd så er det vel greit?
Mi sov 9-10 timer i døgnet fra 3 uker til 3 mnd. Men hun var ikke spesielt blid når hun var våken da, mye vondt som forårsaket det.

Back
Topp