Normalt?

sollise

Elsker forumet
Er det noen her inne som har mistet og merket dette siden, eller hatt sykluser som dette:
-merker mensen tidlig før den kommer
-manglende el

Leste et sted at det kunne være tegn på hormonforstyrrelser...[8|]

Vet ikke noe om det, men hvis det er hormonforstyrrelser kunne du kanskje fått legen din til å skrive ut sånne hormonpiller? Det hjelper mange.

Hvordan piller er det?

Vet ikke hva de heter, men ei venninne av meg sliter med å få eggløsning pga hormonforstyrrelser, så hun må få det når hun skal prøve. Hun har også noe andre problemer så hun sjekker seg regelmessig, er derfor hun vet det.

Kan høre med legen min... Vet ikke om det er det jeg har. Men blei egentlig sånn etter sa...

Gjør det, det er det beste!!!!

Er ikke helt med på den fronten så det kan jo hende at det er jeg som har forstått det hele feil...

hei sollise.etter at jeg mista har mensen forandret seg.merke alt mye bedre for å si det sånn,en uke før ikm begynner jeg å få ømme bryster,vondt å oppblåst i magen å mye mer gretten en ellers....[:D]å så har den begynt å hoppe en til to uker ,sånn inni mellom.ganske slitsomt med tanke på el osv.[&o]

før merka jeg ingen ting før en dag i forveien.skikkelig iriterende med diss symtomene,for når man prøver, blir jo dette straks tolket som kansje gavid.[:'(]

men når jeg tenker etter,var jeg ganske sikker på at jeg var gravid(når jeg var det)mens nå går jeg å kjenner mer etter....helt sprøtt hva jeg kan få meg selv til å tro...hehe.men nå sporte jeg litt av her...[:D]svaret er iallefall ja,den har forandra seg.

Takk, stardust... Akkurat dette var oppløftende, at noen har opplevd det samme!!Føler seg ikke så alene da... Kan jeg spørre omdet er lenge siden du mistet? Er det noe hormonelt eller hva er dette? Mistet i mai... Litt vondt under samleie fått å, så skjønner lite jeg... Men vier vel normaleda...[;)]

Back
Topp