Normalt??

x1x*Emil gullet*

Andre møte med forumet
Dere som har samboere, vet dere hvor typen er når han skal avgårde, eller er det noe dere absolutt ikke har noe med?? ville tro at det er ganske normalt å vite hvor den andre parten er henn, om en ikke er hjemme? kanskje bare jeg som er rar? [&o]

tar det som en selvfølge

det mener jeg oxo [:)]

Nei, du er ikke rar..om det er det som er tilfellet hos dere? At du ikke vet hvor han er hen osv..

Her så vet jeg alltid hvor han er.. han gir alltid beskjed hvis han ikke kommer hjem rett etter jobb, eller skal noe etter jobb osv.. så vet jeg det alltid[;)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Vi forteller hverandre alt

Det gjør vi også[:)]

Samboeren min sier alltid hvor han er. og han ringer tilogmed hjem når han kommer 5-10 min forsent hjem fra jobb[8|] hehe. Han er ganske grei sån.

liker å vite hvor han skal ja, ikke fordi jeg er nyskjerrig, men dersom det skulle skje noe med han eller her hjemme så er det greit å ha litt oversikt[:)]

hatt en diskusjon med sambo ang det der, og han mener at jeg ikke bør vite hvor han er henne.. for det var ingen andre som absolutt skulle vite sånnt i følge han..[:@]

ORIGINAL: Mamma til Odin

Det gjør vi også[:)]

jeg er gift da ( du skrev bare samboere, mulig med mening?[;)]), men vet selvfølgelig hvor han er når han skal ut og han vet hvor jeg er.. blir jo helt naturlig det..

Jeg gjør alltid det, sier fra hvor jeg drar, og hvor lenge det ca tar og ringer om jeg kommer for sent. Mens kjørsten er litt flink til å glemme sånnt, er oftest jeg som ringer han om han blir lenge borte.

Back
Topp