Normalt?

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Er 4+2 nå og har følelsen av kynnere allerede når jeg er oppkavet/stresset, er det normalt?

husker godt følelsen av kynnere fra mine forrige graviditeter, men ikke så tidlig

fikk det under fotballkampen jeg så på tv i dag:wideyed:

Var plaget med kynnere fra uke 12 med min andre. Uke 4 var veldig tidlig. Husker jeg hadde menssmerter uten blødning med mine to første fra jeg fikk positiv test til uke ni kanskje. Kan det være slike murringer?

Var plaget med kynnere fra uke 12 med min andre. Uke 4 var veldig tidlig. Husker jeg hadde menssmerter uten blødning med mine to første fra jeg fikk positiv test til uke ni kanskje. Kan det være slike murringer?

Har mensmurringer uten blødning også, men sitter mere i pusten nesten. Som om at jeg får ett trykk på lungene

Har mensmurringer uten blødning også, men sitter mere i pusten nesten. Som om at jeg får ett trykk på lungene
Høres rart ut når livmora er så liten enda. Jeg skjønner hva du mener, men jeg følte ikke kynnerne slik før livmora sto høyere. Da jeg hadde mye kynnere fra uke 12 kjentes det ut som en rund, hard liten appelsin nederst på magen da jeg fikk kynnere. Stølhetsfølelse. Skikkelige kynnere der du kjenner det på pusten fra uke 18-19

Jeg er 9+1 i dag og skjønner akkurat hva du mener! Jeg hadde masse kynnere sist graviditet (2år siden) og jeg fikk samme følelsen som kynnere veldig tidlig nå. Tenker at selv om livmora er veldig liten så er det jo en muskel, akkurat som at man kjenner at den spenner seg. Kanskje vi bare er veldig følsomme :p

Back
Topp