Maritri86 Elsker forumet Stjerneskuddene 2024 24 Okt 2020 #1 Er det normalt å ha følelse av kynnere hvis man blir stresset/oppkavet allerede? husker godt hvordan kynnere kjennes ut, men ikke at jeg hadde det så tidlig i de forrige svangerskapene mine
Er det normalt å ha følelse av kynnere hvis man blir stresset/oppkavet allerede? husker godt hvordan kynnere kjennes ut, men ikke at jeg hadde det så tidlig i de forrige svangerskapene mine
Spinnelill Forumet er livet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️ JuniJubel2021 Juligull2021 Septemberlykke 2024 25 Okt 2020 #2 Har ikke følt kynnere i noen av mine to forrige svangerskap, men et det ikke sånn at ca alt er normalt når man er gravid da
Har ikke følt kynnere i noen av mine to forrige svangerskap, men et det ikke sånn at ca alt er normalt når man er gravid da
koalababy Glad i forumet Marsboerne 20 18 Juligull2021 2 Nov 2020 #3 Jeg hadde mye kynnere sist, men husker ikke når de startet.. Men har en stramme de følse i magen og bekkene konstant nå.. Og "kramper" i magen..
Jeg hadde mye kynnere sist, men husker ikke når de startet.. Men har en stramme de følse i magen og bekkene konstant nå.. Og "kramper" i magen..
Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ❤️ Februarskattene 2019 ❤️ Juligull2021 2 Nov 2020 #4 Hadde litt kynnere sist, men kom ikke før ca to mnd før termin.