Normalt?

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Når er det normalt å kjenne livmora over skambeinet? Les på nett at det er vanleg i veke 12, men er det om ein har full blære og legg seg på hardt underlag og??

Når eg våkna idag strauk(=strøk?) eg over magen, då kjente eg tydeleg ein liten kul under navlen. Skal seiast at blæra var veldig full [emoji23] men har aldri opplevd det so tidleg i dei 3 andre svangerskapa mine.. kan det vere pga. at dette er mitt fjerde svangerskap?? Er 6+6 idag!

Jeg tenker at alt er normalt? Tidlig er det jo men en livmor som har vært brukt før vil jo blåse seg lettere opp. Som en ballong har jeg lært. Hehe.

Det er jo spennende å se om den kulen er større om noen uker for da er det jo definitivt livmoren din. Jeg kjenner selv etter den men sist så jeg den tydlig i uke 12. Husker ikke når jeg kjente den..

Hehe. Burde skreve 'vanleg', ser eg :-)

Men kan da vere teikn på tvillingar f.eks? Eller er det andre her med "slappe-ballong-livmødre" her som kan sjå/kjenne den over skambeinet allerede?[emoji23]

Hahaa nå lo jeg godt!

Jeg kjenner den ikke oppå magen men kjenner den hvis jeg bøyer meg feil med stram bukse. Og jeg er ikke 6 uker engang.. hehe

Så jeg er med i den klubben. Fnis

Eg kjente den idag når blæra var full og eg låg på golvet, og synst det var litt vèl tidleg. Men godt å høyra da e andre - so ikkje berre eg som er godt strekt fra før[emoji23][emoji108]

cf3436f21108949a634a66cae68e0bd2.jpg

Ser det ikkje kjempegodt, men høgre bildet er med full blære. Kjente den veldig tydleg.

Håpa eg er like tissetrengt imåro, sånn den dukka opp då og [emoji23][emoji16]

Kor langt er du på veg og har de fleire frå før?

Prøv i måro, på full blære [emoji16][emoji16]

Med meg så var det synelig fra uke 11 i første svangerskap. Hadde da gått ned nesten 10% av kroppsvekten. Så jeg ble ganske tynn. Så jeg tror alt er mulig. Du er jo også ganske tynn, så ikke umulig [emoji4] er kjekt når magen begynner å vise [emoji322]

Med meg så var det synelig fra uke 11 i første svangerskap. Hadde da gått ned nesten 10% av kroppsvekten. Så jeg ble ganske tynn. Så jeg tror alt er mulig. Du er jo også ganske tynn, så ikke umulig [emoji4] er kjekt når magen begynner å vise [emoji322]
Ååhh.. ja, men då e da kanskje vanleg da. Synst berre 6+6 var tidlig å kjenne livmora, men var nok mykje pga at blæra var overstadig full[emoji23] er ikkje spesielt tynn nei, det er nok bilda som lug på meg. Dei er teken liggandes på golvet. Då ein ser livmora best sånn [emoji5]

Venninna mi fikk veldig godt synlig mage før uke 12 og ho trodde også at ho ventet tvillinger men det var det altså ikke:) så er ganske vanlig å få større mage tidligere når en har vært gravid før :)

Back
Topp