Normalt?

Viogdu

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Mailykke 2018
Advarer mot udelikate detaljer :hungover:

Har den siste uken oppdaget at trusa noen ganger i løpet av dagen er våt når jeg går på do. Tenkte først at det var utflod, men da må den være ganske tyntflytende. Er bekymret for at det er fostervann som lekker (har lest litt for mye på Google). Andre som har vært borti dette?

Hilsen en utrolig bekymret førstegangsgravid!

Har bestilt time hos legen i tilfelle ting ikke er som det skal :confused:
 
Jeg spurte om akkurat det samme for noen uker tilbake og da var det mange her som svarte at de opplever det samme. Jeg har det sånn enda men kjenner fortsatt bevegelser så jeg tror egentlig det enten er utflod eller at man legger urin:p litt ekkelt det og men bedre enn fostervann hvertfall.
 
Jeg spurte om akkurat det samme for noen uker tilbake og da var det mange her som svarte at de opplever det samme. Jeg har det sånn enda men kjenner fortsatt bevegelser så jeg tror egentlig det enten er utflod eller at man legger urin:p litt ekkelt det og men bedre enn fostervann hvertfall.
Hehe, ja, heller det enn forstervann. Jeg går til legen for å være på den sikre siden, da de hadde EN ledig time før slutten av februar. Takk for svar :)
 
Jeg sliter også med dette. Snakket med en sykepleier på Ullevål nå nylig, hun sa det var helt normalt til å være utflod. Hun sa også at det ikke var vanlig å lekke fostervann så tidlig i svangerskapet (er 17+3). HVIS det skulle være fostervann så skulle det være så mye at bindet/truseinnlegget ble skikkelig tungt eller helt gjennomvått.
 
Jeg sliter også med dette. Snakket med en sykepleier på Ullevål nå nylig, hun sa det var helt normalt til å være utflod. Hun sa også at det ikke var vanlig å lekke fostervann så tidlig i svangerskapet (er 17+3). HVIS det skulle være fostervann så skulle det være så mye at bindet/truseinnlegget ble skikkelig tungt eller helt gjennomvått.
Godt å høre at andre også har det slik, da kan jeg puste litt ut. Det er ikke mye som kommer, ikke i nærheten av nok til å gjøre truseinnlegget gjennomvått!
 
Ble som sagt spurt om det samme for litt siden og vi var maaange som da svarte det samme. Det må jo være tynn utflod siden vi er så mange som lider av dette hehe..

Tror mange ble betrygget av at noen stilte spm hehe
 
Det kan også være at du lekker ved feks. nysing, hoste og latter.

Jeg lekker nå og gjorde det sist også.
 
jeg har hørt at det skal være veldig normalt :)
 
Back
Topp