Normalt?

Lene93

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Oktoberfruene 2018
Hver morgen har eg denne kulen på samme side, 14+2, hva er det, noen andre som får sånn?:)
93299e48a9521ade90d3a3169410dd30
 
Har helt lik, akkurat samme plass.
Eneste er at jeg er tjukkere så ses ikke så godt men kjenner den klart og tydelig :) merker også den kan dukke opp hvis jeg slapper av og har litt full blære i løpet av dagen/kvelden.
Hatt det litt over en ukes tid men kjenner det veldig tydelig i det siste.. Er 14+5
 
Har helt lik, akkurat samme plass.
Eneste er at jeg er tjukkere så ses ikke så godt men kjenner den klart og tydelig :) merker også den kan dukke opp hvis jeg slapper av og har litt full blære i løpet av dagen/kvelden.
Hatt det litt over en ukes tid men kjenner det veldig tydelig i det siste.. Er 14+5
Alltid sprekkeferdig blære om morgenen:) men da er det ikke noe å bekymre seg for:)
 
Hver morgen har eg denne kulen på samme side, 14+2, hva er det, noen andre som får sånn?:)
93299e48a9521ade90d3a3169410dd30

Jeg har en gang lest om hjerteformet livmor kan se ut sånn som dette :) men om det er det vet jeg jo ikke.
Har du vært på ul?
 
Ja:p men kjenner vertfall at det går fremmover og at bby utvikler seg:D
Det er ganske fantastisk! Gleder meg til å få en kul selv. Har en fin bilring som skjuler starten så jeg vet ikke om jeg er tjukk eller om det er livmora som presser på litt. Oppblåst er jeg ihvertfall =P Er min første.
Hva med deg?
 
Husker jeg hadde sånn sist! Synes det er så underholdning! Nå er jeg så stressa om morgenen så har bare hoppa opp av senga :D
 
Det er ganske fantastisk! Gleder meg til å få en kul selv. Har en fin bilring som skjuler starten så jeg vet ikke om jeg er tjukk eller om det er livmora som presser på litt. Oppblåst er jeg ihvertfall =P Er min første.
Hva med deg?
Er første her og, er ganske tynn, men har sett slapp ut frem til nå, da er eg endlig ikke så oppblåst lengre, og da kom kulen frem☺
 
Hadde skjev kul på morningene sist. Nesten alltid på venstre side. Typisk med full blære og kynnere :p Har bare en liten kul foreløpig,men merker den blir større ♡
 
Du er ikke aleine nei, bare at her byttes d på side og noen ganger er hele nedre del like høyt sånn ;) er 13+4 nå
 
Kanskje du ligger mest på siden den heller til?
Er nok livmoren som presser diverse andre ting oppover ;)
Men farlig tviler jeg på at det er ;)
 
for en søt liten bump :D baby jo <3
 
Back
Topp