Normalt?

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Uff føler jeg maser fryktelig med det slimet mitt haha uff, men beklager detaljer. Nå i stad hadde jeg slim på papiret mitt igjen plutselig, men denne gangen var det annerledes. Det var gulaktig og tykt og kunne skimte en bitteliten rød stripe med friskt blod. Noe jeg burde bekymre meg for? Hva kan det være??

Er jo ops på alt nå fremover :P

Jeg har også mye slim nå.. enten vannaktig eller sånn gul tykk "trå" (unnskyld detaljer) :P er veldig normalt med mye utflod nå.. men kaaaaaaan jo kansje være slimpropp som har gått hos deg? Siden det er litt spor av blod?

Jeg har aldri hatt blod utflod utenom når fødselen er i gang.. men vet mange har hatt det lenge før fødsel ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har også mye slim nå.. enten vannaktig eller sånn gul tykk "trå" (unnskyld detaljer) :p er veldig normalt med mye utflod nå.. men kaaaaaaan jo kansje være slimpropp som har gått hos deg? Siden det er litt spor av blod?

Jeg har aldri hatt blod utflod utenom når fødselen er i gang.. men vet mange har hatt det lenge før fødsel ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Var masse lysegult slim på papiret med en liten tynn rød tråd som må ha vært litt blod.. har ikke opplevd det i sist svangerskap. I dette svangerskapet har det i de siste ukene kommet litt slim på papiret (alt fra blankt, gult eller gulgrønt), men har aldri sett spor av blod tidligere. Har vært veldig plaget med mye og til tider ganske vonde kynnere da, vet ikke om det er noen sammenheng, men.. :P Blir jo nesten helt paranoid av sånne ting haha

Er mye slim og utflod her også. Likt som det du beskriver, men ikke noe blod.
Det kan jo være et blodkar som har sprengt kanskje? Det er jo økt trykk der nede nå, så hva som helst kan skje :P
Men ja, jeg skjønner at du blir litt paranoid. Jeg sammenlikner også dette svangerskapet med mitt forrige, og alt som ikke er likt går jeg og grubler litt for mye på :P

Er mye slim og utflod her også. Likt som det du beskriver, men ikke noe blod.
Det kan jo være et blodkar som har sprengt kanskje? Det er jo økt trykk der nede nå, så hva som helst kan skje :P
Men ja, jeg skjønner at du blir litt paranoid. Jeg sammenlikner også dette svangerskapet med mitt forrige, og alt som ikke er likt går jeg og grubler litt for mye på :P
Årh er godt å høre at det ikke er bare meg :P hehe Ja det kan jo hende det er noe sånt. Det har hvertfall ikke noe med sex å gjøre, for det skjer ikke her lenger haha Fikk vite at hodet var festet i forrige uke på time hos jm. Og man tenker jo at det er fult mulig at ting kan skje selv om jeg håper snuppa holder seg i magen til uke 37 hvertfall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres ut som slimpoppen ;)

Synes og det høres ut som slimproppen :) med blodspor tenker jeg det er små tegn til modning. Det er jo flott det, modning kan godt ta tid det ;)

Synes og det høres ut som slimproppen :) med blodspor tenker jeg det er små tegn til modning. Det er jo flott det, modning kan godt ta tid det ;)
Modning er jo bra så satser på det :) var ikke store streken med blod, men den var der hvertfall ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp